Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 178 ggr
Eine
0

God morgon 2 juli

Hej vänner. Nu åker jag till Halland en vecka. Vill ni nå mig finns jag på Katrinebergs Folkhögskola i Vessingebro.Sköt om er .

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

Jag är på väg ut i skärgården, dock bara över dagen.

Ha en bra dag allihopSkrattande

smirik
0

God morgon

Solen skinner från en blå himmel, en bra början på veckan. En dag i skärgarden skulle inte sitta fel, hoppas du har vädergudarna med dig Wiveka.

Ha en underbar vecka Eine, det låter spännande?

Ha en underbar dag alla oavsett om ni har semester eller jobbar

AnneAlva
0

Godmorgon!

Eller borde jag säga godnatt? Vet inte riktigt, är fortfarande uppe sedan igår. Har inte kunnat sova och kan inte slappna av. Misstänker att det är resenerven som spökar igen. Nu är det ju inte lång resa, 54 min till svärföräldrarna är ju ingen långtur precis, men säg den dag kroppen (eller skallen för den delen!) reagerar logisk? Börjar känna mig lite trött, men nu är det så dags att gå och sova, får försöka köra på bonusbränsle idag istället.

Ha det så trevligt på era semesterdagar Eine och Wiveka och ha en bra dag alla ni andra!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

God morgon!

Helt slut efter helgens alla bravader! Vi håller på att göra i ordning lägenheten lite innan försäljningen, så vi har målat och piffat upp badrummet och lagt nytt golv i klädkammaren. Lite färg gör mycket faktiskt, det blev jättefint!

Sitter här nu lite frustrerad på jobbet, systemet har gått ner och vi kan just inte göra så mycket annat än att vänta *suck*

Hoppas att ni får härliga semesterdagar ni som ska ut på tur!

Leffe
0

God förmiddag. Vaknade nu. Ha en trevlig dag nu alla - semester eller ej. Själv har jag semester!. Sköt om er idag

Daniella
0

God förmiddag

Skönt att det är fint väder ute blå himmel också. Idag ska jag träffa dottern.Det ska bli kul. Sen är man kattvakt ska titta till en kompis katter till fredag. Annars ska jag bara ta det lungt.

ta hand om er

Fritz
0

God Eftermiddag!

Idag åkte Sewena hem ifrån mig så nu återstår det att se vad Penny tycker om mina andra kissar. Hon fick jätte bra bedömning igår på utställningen så nu har man fått mer smak, mer lär det bli…

Ha en bra dag!

EvaG
0

God dagens! Vilket väder. Ni som har semester har det nog härligt - under förutsättning att ni gillar sol och värme. Det är i alla fall sommar.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0
Buffy-co
0

God natt….!
(kan inte sova…)

Daniella
0

God natt. Får se om jag kan sova

Inlägget är låst för nya kommentarer