Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 979 ggr
Anna77
0

Mycket smart kattsele- se bilder

Tänkte sälja min helt nya kattsele. 159 kr + 22 kr i frakt.

*Ny i kartong* Strl XL halsmått 25,5-30,5   midja 35,5-40,5 cm

Koppel medföljer!

Anna77
0

bild två.

Anna77
0

****SÅLD****

LinusCRX
0

Ooooops, vem kan det vara Skrattande Lovar att det blir modevisning sedan….

Lullan1
0

Det gick snabbt! Skrattande

Buffy-co
0

Oops som sagt…snabba puckar.

Men-jag funderar på att man kanske skulle testa sele någon gång vid vissa tillfällen…särskilt tänkte jag lära nästa katt det så att den blir van vid det..Kan vara bra även om man ej går regelrätta promenader.(tycker det räcker med hunden..mina katter får byta miljö på annat sätt)
De vanliga selar jag testat tycker jag varit helt opålitliga-iallafall har mina katter snott sig ur dom- utbrytar kungar..
Men jag erkänner att jag inte provat så många gånger..

Men däremot gillar ju Buffy sin flytväst skarpt - och den har ju lite samma stuk som denna.Man kan sätta koppel på flytvästen så det har jag testat.Nu kan han ju trassla sig ur den om han vill också-men..

Sååå-dit jag ville komma var-**var har du köpt den/vet du var de finns att köpa??
**
Det är väl denna typ som flera här på forumet har(minns ej vilka..)

jwen
0

Jag skulle också gärna vilja veta var de kan köpas. Glad

Det koppel som jag köpte (i small) är alldeles för stort och kommer att vara det länge….) Selen verkar vara svårare att komma ur och mindre risk att de stryps ifall de fastnar med det.

kakannan
0

Jag köpte en sådan sele, men den är nu för liten för Musli och jag behöver en i större storlek (och en i ÄNNU större storlek till Elsa). Jag hänger alltså gärna på om det blir ett inköps-heat igen! Selen är superbra!

Anna77
0

Jag kan försöka få tag på fler! Ska kolla och återkomma! Lovar!

La_Joz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

LinusCRX: Den är kanon! Har själv två till mina katter! De trivs oerhört bra i sina! 

Om inte Anna77 får tag på fler, så kan jag kolla om vi kan köra en ny beställning hos kvinnan som hjälpte oss förra gången. Vet att det är ganska många som är intresserade som har kontaktat mig från andra sajter. Men kolla du först, Anna77!

Anna77
0

#9 ok!!

chikan
0

jag skulle eventuellt kunna tänka mig en XL - troligtvis till Fuffens, som redan börjar växa ur sin… är det L, eller M? Kommer inte ihåg. De är VÄLDIGT små västarna, ville bara poängtera det till de som ska köpa. Men  precis som La_Joz säger så är de mycket bra. Hugin lär jag aldrig kunna klämma in i en väst… Synd att de inte finns större.

La_Joz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 Kommer inte ihåg vilken storlek du tog. Jag valde ju M efter att jag hade mätt katterna. Det var precis att de gick på. Jag sålde mina vidare och köpte två L istället. De är egentligen lite stora om man ska använda spännet runt halsen, men det spänner ser jag mer som en extra garanti om karborren skulle släppa!