S*Spotless I-kull
Den 21 oktober, 2012 föddes min I-kull. (egentligen skulle jag väl kalla den min I2-kull då jag med min E-kull gått varvet runt i alfabetet)
e. IC S*Spotless Zäta CRX n 02
u. CH S*Spotless Callisto CRX a 03
Hona CRX n 03 33
Callisto var aldrig särskilt tjock så jag förväntade mig inte fler än en unge. …men gissa om jag blev glad över den här lilla tjejen!? 

Himlans vacker färg! söt liten tjej 
Hon är heeelt underbar, Illra 

Lill-illern! <3
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Ahh! Ännu fler! härligt! Grattis!

Gosh! ❤
Så fin! Jag tycker hon kan heta Iller! 
Bloggen om Igor och Noël - våra Cornish Rexkatter
http://fromplanetrex.blogspot.se/
www.mollysscrapbooking.se
http://mollysscrapbooking.blogspot.com

#10 Ja, det tycker nog jag också!
Folk får väl tycka att jag är knäpp… har ju redan en Utter, en Ulv och en Qat (uttalar det katt) i skaran så vad gör väl en Iller mer eller mindre? 

Tack alla för snälla ord om lilltjejen! Jag är så glad över henne.

Hon är verkligen fin. Gillar maskat.
Supervacker! liknar lite min House (Irial) syrra Innogen!
Sååå fin! :)
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

#17 De är ju halvsystrar!
Tack ska ni ha allihop! Jag är verkligen jätteglad över henne. ♥
Åhh man smälter!
Så himla fin!
#19 DÅ förstår jag varför dem är så lika! Har du berättat detta för Aliosha? Så han inte sitter i gen-karta och letar efter genen till tonkanes! Isådana fall måste väl Zäta bära på genen??

#21 Jag förstår inte riktigt vad du menar? Zätas pappa är maskad och det vet Alisoha förstås om. 
#22 Aha.. för det jag förstod av det Aliosha sa var att han kollade i generna hos modern för att se var tonkanes-genen kom ifrån..? Kanske har uppfattat det fel :)

#23 För att det ska bli maskad avkomma måste båda föräldrarna bära på anlaget, men det är ett recessivt anlag och det kan ligga långt bak i stamtavlan.
#24 Ja det kan ju vara så då att han försökte hitta sin recessiva anlag i moderns gener.

#25 De finns där!
Nu minns jag inte hur det ser ut bakom Sussubía, men bakom Aramis finns det maskat redan i fjärde led på både far- och mor-sidan. Vet att jag sa att det fanns möjlighet till maskat redan då de lånade Zäta första gången.

…och nu har jag kikat i Sussubías stamtavla och där finns maskat redan i andra led. 
#26 Ska fråga honom imorgon om detta :) Jag skulle så gärna vilja ha en tonkanes.. så otroligt söta Innogen och Illern är!

Hon är underbar (trots färgen
) 

Otroligt charmig!! :)

#33 Haha! Näe, tack vare färgen. ;)
#34 Tack. Hennes personlighet är härlig. (läs - lite lätt enerverande!) Du får ju träffa henne när ni kommer.
#35 Haha! Det känner jag igen! Min Nisse är oxå ganska enerverande ibland. ;P Ja det ska bli så kul att få se henne, och de andra, live! :)
Så himla vacker tjej!