11 december 2012
Godmorgon/natt! Ligger sömnlös efter gårdagens besök hos tandläkaren, bedövningen har släppt.. :/ Funderar allvarligt på att kliva upp, koka mig en kopp te, tända ett ljus, sätta mig i soffan under en filt och mysa med Nisse innan barnen vaknar.. Så får det nog bli! ;) Hoppas att ni andra sovit gott i natt och att ni får en trevlig dag! :)
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"
God morgon alla.Har tagit sovmorgon idag.Det har inte mina kära sphynxar kan jag säga,tur att husse sköter utfodringen på morgonen.Det är full fart,vi köpte en ny fin lampa över bordet i helgen,en stor boll som ser ut som ett nystan i vitt.Nu har så klart Eddie kommit på att man kan stå på bordet och slå iväg den med tassen så att den gungar med en väldig fart.Ja den pojken måste nog vara katternas Emil i Lönneberga.Tur man bara har en.Iövrigt är allt lugnt förbereder ännu en jobbarkväll.Ska försöka slå in lite julklappar också till alla våra barnbarn alltså 23 barn.Lika bra att börja så det blir klart någon gång!!
Det är tisdag och ingen elitserie i hockey på teve i kväll. Finns det något annat att se en tisdagkväll? Det är vitt ute. Undrar om det ligger kvar till jul eller om det blir en vanlig jul här i Stockholmstrakten. Katterna sover.
Sköt om er
TS jag ska se veckans brott kl 21.00,jag gillar Leif GW tycker han är för rolig med sina utlägg om allting.Annars är det aldrig något bra att se på Tisdagar.Imorgon går ju sista avsnittet av bonde söker fru,men det är väl inget för er karlar,talar av egen erfarenhet,min Leif säger att det gör detsamma.men jäklar när det är speedway då bänkar han upp sig!!!!
Vi har fått 2-2,5 dm snö sedan i natt. Ingen skolskjuts till barnen. Så de är ute och leker i snön på gården. Har också en gubbe som älskar speedway. En sport som jag inte begriper mig på.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Har jobbat några timmar.Hemma för matning av kattungar,sedan iväg på styrelsemöte.Alltid är det något man måste…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora