Ååååh längtar...
Tills vi får komma och titta på lilla fröken blå som hon just nu kallas för, Spotless ena lilla missebebis :D tänk att man kan längta så mycket :P :D
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3
Vi längtar oxå. :) Vi ska titta på en i J-kullen. Men ska nog gosa med alla! ;) Så får man väl se om lille Nisse får ett "syskon". :) Man längtar ju alltid lite extra när man ska träffa bebis. :)
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"
vad roligt att ni också ska dit :D JAaa man kommer definitivt gossa me alla :P ska bli kul att få träffa alla missar som bor där :D vilken ska ni titta på i j-kullen?
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3
Ja det är ju så mysigt med bäsar. :) Vi ska kika lite på lilla maskade honan. :)
Så mysigt!!
Bloggen om Igor och Noël - våra Cornish Rexkatter
http://fromplanetrex.blogspot.se/
www.mollysscrapbooking.se
http://mollysscrapbooking.blogspot.com
#3 ska spana in henne då här på forumet minns inte hur hon ser ut :D känns som det var tusen år sen man hade kissebebis men det är ju "bara" 7år sen :D :P
#4 jaaaa :D
Imorrn får vi mysa små kissar och stora sååå spännande :D
Spännande! :) Hoppas att det klickar för er! :)
Lycka till!

Tack för besöket idag! Ni båda var precis så trevliga som jag förväntat mig. Mina vuxna katter visade ganska bra hur en cornish är, tycker jag. Åtminstone vad gäller den sociala och lite flirtiga biten. 
tack själv var underbart och kul att få träffa er alla. Och ja nu är man fast jag är kär i rasen i alla söta katter :D varmare välkomnande har man nog aldrig fått underbart!