Onsdag 28 November
Godmorgon allihopa.
Vaknade 5 nu på morgonen och kunde inte somna om. Min kille kommer hem idag!
Så ska dammsuga lite senare och sedan vila emellanåt.
Ha en bra dag
God morgon,här är det fullt med snö och jättefint.Ska på datakurs på em jag tycker det är jättesvårt.Ett data program där vi dokumenterar om våra brukare.Hoppas att något kommer fastna i alla fall,tycker alltid på de där kurserna att det är jag som kan minst,alla är superduktiga,men men.Ha en bra dag,jag ska försöka.
Här är ju dyngförkylda, men snön som faller ner ute gör det lite bättre. Nisse fick gå ut i snön en sväng i morse.. Behöver jag berätta hans reaktion? Det var hans första snömöte.. Kan väl säga att han ganska snabbt ville in igen, han fick nästan panik av alla snöflingor som landade på honom. ;) Nu ska jag snart förbereda lite lunch till mina barn. Ha en mysig vinterdag allesammans! /Fridah
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Morgonen började med ett besök på vårdcentralen med en trolig spricka i revbenet. Hur den har hamnat där är för mig ett mysterium men ont gör det! :/
Annars händer det inte så mycket, har hämtat ut paket med det sista jag behöver inför slutprovning av brudklänning, det ska bli spännande! :D
TS: Jag förstår att du längtar! :) Hoppas allt går super idag! Och glöm inte bilder… ;)
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#3 Hoppas läkningen IFALL det är en spricka att det går fort.
Jag sitter på nålar och bara väntar här! Bilder till kvällen kanske om han börjar känna sig hemmastadd :)
Här är det lugnt och stillsamt. När jag klev upp och tittade ut så var det något mellanting av regn och snö som kom ned. Nu några timmar senare är det vita snöflingor som sakta dalar ned.

TS Lycka till med lillgrabben!
#6 Tack så mycket! sitter och väntar på att de ska komma hit..
I kväll är herrarna i huset och kollar hockey. Jag och dottern får sitta här för oss själva och titta lite på TV:n. Önskar er alla en trevlig kväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#8 Så söt
Grattis till nykomligen.
#10 Synd att man inte kan se det fina ansiktet och öronen(!!) ordentligt.. han ville inte alls vara stilla om han inte sover.. typiskt.
Tack så jättemycket!

#8 Oh, lilleputten så söt! <3
#3 DIN brudklänning?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#13 Japp, MIN brudklänning.
Vi gifter oss den 2/2. <3
#14 Åh, mina varmaste lyckönskningar till er båda

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#15 Tack Eine! 
Jätte många och stora grattis(ar) på er AnneAlva!

Tack jeenova! :D
#14 Får man säga grattis redan nu - i så fall Grattis

Det får man göra.
Då säger jag tack redan nu. 
Grattis till fina killen 
#21 (Om det är till mig) Tack så jättemycket! han hoppar och slänger sig i lägenheten just nu efter sin frukost