Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 565 ggr
Hanna-H
0

Kolla in min piñata

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är hon söt? Flört 52 dagar idag och jösses vad magen känns hård och stinn.

La_Joz
0

Oj, en sån stor och fin piñata! Är det en sån där som man pussar på istället? De har blivit väldigt populära på sista tiden. Många som har skaffat sådana! Pussa på piñatan från mig och kissarna!

Hanna-H
0

#1 Jepps, man pussar o pussar o klappar o kramar o tillslut kommer godbitarna ut Glad

La_Joz
0

#2 Aha! Är det så de fungerar! Smart! Mycket bättre än såna där som man hänger upp och slår på. Glad

Hanna-H
0

#3 Det är ju förvisso en viss herre Ruskträsk som varit där o petat med en pinne men det är ju dryga 7 veckor sedan Generad

majsan
0

Jisses villken mage..Blir nog många vackra bebisar..

chikan
0

Mohahahha! var nog bland de roligaste bilderna jag har sett här på iFokus! Skrattade högt och länge åt underverket! Så himla himla fin är hon.

Buffy-co
0

Jättefin flickaKyss!!

A-M.H
0

..lilla snorklan…vad fin hon är…puss

cherish
0

Åh så jag skrattade när jag såg bilden i kombo med texten!! Gulletjejen - vilken MAGE!!!! :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Fritz
0

Jag håller med, vilken mage! Men goa är som magarna!

smirik
0

haha är det en kattmage eller magemedkatt ? Förvånad

Hanna-H
0

#6 Har en jobbarkompis som just skrattade gott och länge åt bilden Glad Den är faktiskt lite rolig…

Hanna-H
0

#9 Hon ser ju verkligen överfull ut, min lilla piñataFlört

#11 Förhoppningsvis en katt med mage med massa fina, goa kattungar i! Glad

LinusCRX
0

Jisses vicken jättemage. BLir spännade och se hur många det blir.

Aje-T
0

He he, så otroligt smala benen ser ut! Skrattande

Lullan1
0

Skrattande Kan bara hålla med övriga innan, vilken underbart tjock liten kisse du har! Undrar hur många som döljer sig där inne?

Hanna-H
0

Idag tycker jag inte alls hon är så stor som hon var då jag tog bilden…Fundersam Men de tumlar runt som bara den där inne, och flyttar runt hela tiden!

Eine
0

Mmm en riktig Pussmage!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Linda357
0

mjau vilken kattmagen, kan inte sluta le :)