Torsdag 29 november
God morgon alla. Lat och skön dag i dag. Ska bara tvätta kattfiltar/bäddar.Bäst att ladda upp med ombyten när det finns kattungar i huset. Visst är det en oskriven kattungeregel :Trampar man i skit ska man sprida det fort och överallt..? Nå det är ändå söta tassavtryck

Ska ladda inför kattungebesök med något gott hembakat och så förstås helgens förevisning av katter på Gunnars Hund o Katt- Ska ta med båda Turkarna ,en eller fler Germaner och en Cornish.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Igår var jag på "mardrömmsresa" åkte två på natten till Ullared för att köpa saker till bebisen. Vi var framme klockan åtta när varuhuset öppnade. Själv är jag dunder förkyld, febrig och halsont. Gick inte att backa ur då vi skulle förstöra för de andra som vi skulle åka med. Laddade med kudde, halstabletter, alvedon och postafen och en bra massäck med smörgås och juice. Känndes ungeför som om man är väldigt bakis och allt bara snurra och mitt i allt måste man kissa. Nu mera pendlar jag till toaletten nattetid.
På varuhuset promenera vi runt i 6h minst men köpte bara saker vi behövde och självklart en present till katterna. En stor råtta som är nya favoriten här hemma :D
Sen åkte vi hem igen och idag åker mitt huvud fortfarande bil
Här är vi ännu mer förkylda än vad vi var igår.. Sååå trist! Men Nisse tycker att det är riktigt skönt att vi alla ligger utslagna i soffan. Varmt och skönt under filtarna! ;) Så vi fortsätter vår sjukstuga på samma sätt som igår, även om det börjar bli lite långtråkigt så kan man inte göra så mycket då det känns som att huvudet skall explodera om man rör sig.. Hoppas att ni andra får en fin dag i friskhetens tecken! Med vänlig hälsning, Fridah
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"
#1 Nu ska tanten förmana dig lite grann,precis som jag gjorde med min dotter.Du måste ta det lugnt,och gör inga mer sådana resor med feber!!!!!!!!!
#3 Haha nejdu! Inga fler sådanna resor! Jag gosar med katterna och täcken och kuddar idag framför tv:n och njuter av snöflingorna som dalar ner utanför fönstret från och till. Blir risgrynsgröt till lunch idag. Varmt, mjukt och gott i soffläge <3
#4 det låter toppen,då behöver jag ej vara orolig för dig!!!!!!
Skönt man kan sitta inne hela dagen. Syrran kom på besök så hon fick ta med sig tidningarna jag tänkt gå ut till pappersinsamlingen med. Funderar att göra som katterna - lägga mig på sängen och bara slöa och inte gå upp förrän det är dags se derbyhockey på teven.
Sköt om er