Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 330 ggr
PetrasLova
0

18 November

Nä fy en sån natt 😳 Wiggo har fått nog av bur så jag släppte ut honom och han gick med bestämda steg runt hörnet på buren som står i min säng och klev rakt in i favvopuffen där tjejerna låg och sov. Ngt orolig att det inte ska bli så bra att sova katthög med nyopererad buk 👀 bandaget ser fint ut då det inte har soppat igenom iaf. Morgomedicin utdelad och snart dags för utfodring. Det blir en stilla dag idag. Önskar er alla en fin söndag 🌷

Gittan
0

Du verkar haft en del aktivitet i natt med andra ord. Själv hade jag en natt i sömnens stillsamma tecken.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MrsCecilia
0

I dag har jag varit och ridit och nu har vi nyss bytt tyg på sänggavlen. Det blev väldigt bra. :-)

Alla katter var oerhört engagerade så nu har alla slocknat.

nakenkatt
1

Hej,jag fortsätter och snorar och ryggen ömmar.Vi har finfrämmande från uppsala här.En supersnygg kille som heter Ferdinand,förhoppningsvis ska han bli pappa till en liten hona åt mig!!!!han är så grann,och han vill bara gosa hela tiden,nu är han lycklig för barnbarnen är här och gosar med honom.jag försöker ladda för en tuff arbetsvecka,ska jobba sex dagar.men vad denna förkylning tar ner mig.har varit förkyld sedan juli med en veckas mellanrum varje gång.Här är det grått och mulet.Ska sätta mig till bords min man har lagat köttfärslimpa.Trevlig söndag mina vänner.

Eine
0

#3 Be om ett recept hos din läkare. Det tar väldigt på krafterna att vara sjuk så länge. Pussa på Ferdi från mig! Det är tomt,men skönt också att han är hos er. Mammakatt har det avspänt och fint utan karlar just nu.Så gott med hemlagad köttfärslimpa! Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora