Elvira och Uma
Det tog ett tag, men som många av er sa så var nog tid allt som behövdes, bråken har nästan upphört, och nu sover dom tillsammans och tvättar varandra.
Men det är dock Elvira som bestämmer än här hemma trots att hon är kastrerad, men så har hon alltid varit en liten bitch me.
på någon av bilderna syns storleks skillnaden tydligt, tror Uma bara väger hälften av vad elvira gör.
Vad bra och skönt
Men OJ vad skönt att höra att det har löst sig till det bästa! Nu har de glädjen av varandra och dig utan att behöva slåss om uppmärksamheten. Härligt! Och man ser verkligen att det är stor skillnad i storlek på dem. Uma är verkligen en liten liten, men fin!, katt.

Vad roligt att det verkar ha löst sig. Det tog ju inte så lång tid ändå även om det har varit tufft den tiden som varit. Vad söt hon är, Uma, jag hade fått för mig att hon var maskad, men hon är ju en vit liten skönhet. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Det ser ut som den lilla har fått sig en rak höger på skuldran.Vilka brudar…!Hoppas hon slipper det i fortsättningen nu när de är vänner.Det är inte lätt att vara katt!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vad skönt för dig att dom kommer överens nu. Ja på bilderna syns det tydligt att Elvira är större. Vet du hur mycket dom väger? Skulle va kul att veta vad storasyster väger för att jämföra med Didi 
Oj vad kul att se att de funkar ihop!
ja Uma har fått sig nån omgång, men såret som syns hade hon när hon kom till oss, hon bodde med en crx gubbe som var 6 år och inte allt för snäll med henne, Elvira har bara lyckats ge henne nått småsår på öronen.
Elvira vägde 4,5 före kastreringen, men tyvärr tror jag hon har lagt på sig, och lilla uma väger nog absolut under 3.
Åh vilka goa bilder på dina missar! De ser ut att ha det riktigt mysigt tillsammans nu när de har lärt känna varandra!
Vilka underbara ljusblå ögon Uma har!

Så skönt att det verkar gå bättre! Det är alltid jobbigt att se sina älsklingar vantrivas ihop, men det brukar ju alltid ge med sig med tiden. Nu är de säkert bara glada att de har varandra!

Härligt att de blev vänner så snabbt! Vet hur oroligt det känns när de inte kommer överens, det tog ju ett halvår innan Karin började gilla Mauritz ordentligt och de bråkar fortfarande ibland…..