Måste bara få visa...

Ojojoj vilken mage! Där är de nog många bebbar :)
Gossan, vad fin hon är. Jag gillar verkligen paddor med så där stora färgfält med skarpa färgskiftningar. Hoppas hon får en likadan bäbis som jag kan dregla över sen! 
vilken rund och fin mage, nu är det ju inte så länge kvar 
Ojojoj, hur många kan det bo där??

Hennes mage är så go!!!
Vi kan ju alltid hoppas på att det är många…. 

Men mysing då…
"Majsans lilla mage" - vad menar du???? Den är ju stor! 
Gulligt! Håller med om att hon har fina färger.

#7 Okej då, den kanske inte är så liten. Har inte så mycket att jämföra med eftersom det är första kullen…..
#2 & 7 Jag bara älskar hennes färger…

Hon är ju jättestor!! Jag hoppas att min nya lilla tjej finns därinne..jag är så nyfiken på hur många det kan vara..
Jag får titta lite närmare när jag kommer ner.

#9 Det får vi verkligen hoppas, säger till Majsan hela tiden vilka färger jag vill ha på bebisarna så vi får väl se om det funkar… 

En underbar och stooor pussmage 
Vilken härlig bebbemage!!! Spännande med bebbar och det blir intressant att se färgfördelningen när de kommer, nu är det inte så långt kvar! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#12 Jo, det ska de bli. Dom jag har pratat med säger att det kan bli vad som helst i färgväg t.o.m maskat, så nu väntar vi med spänning på att två veckor ska gå snabbt…
#13 Ooooo!
Masssssskat säger du. Iiiinte bra för mig. Låt oss hoppas för sinnesfriden här hemma (sambon håller på att bli galen på mig för att jag hela tiden envisas med att visa bilder på GULLE-Harmony) att det inte blir en maskad hona i alla fall. 

#14 Eller så övertalar du honom…. 
#14: Och bara för att retas ytterligare då så kan jag ju berätta att Phoebe planerar att få en kull under vintern … med maskat utfall hoppas jag .. hon är ju maskad …. beror bara på vilken hanen blir … *hehe*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Vad mysigt hon ligger! Hon ser jätterund och go ut!
#15 Tja, om det gick så lätt så vore det ju redan klart!
Dessvärre bor vi alldeles för trångt och dåligt till för att ha tre busungar här hemma.
Men om vi flyttar någon gång i framtiden så ligger en maskad hona högt på önskelistan!
#16 Oh! Phoebe som är så himla snygg också. *dregel*

Den där magen vill man ju bara gosa in ansiktet i! Hon är såå söt!!
chikan: Jag har redan en maskad hona! 
Du kan få låna Isa om du är i Gbg. Och så kan du få träffa henne i höst när vi kommer till SNRF´s utställning i Tierp. Annars så kan jag ta några kort och skicka till dig, så kan du ha dem i plånboken och låtsas att du har en maskad hona!