Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 319 ggr
Hanna-H
0

Vad tror ni..?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla dräktiga Bulla-stumpan bara äter och äter och pratar med matte och gosar och tappar alls päls (precis som förre gången…suck!)… vad tror ni det finns i magen? Glad

Hanna-H
0

Måste lägga in en liten före-bild..

Hanna-H
0

…och nu…

Lullan1
0

Herre min tid! Förvånad Hon har säkert 5 st krullisar i magen!

#0 Underbar bild!

AnnaS
0

Hon har 3 veckor kvar eller något?

Jag tror det blir ett helt fotbollslag med miniruskträskar och småbaldinor! Kyss

smirik
0

Hur långt är hon? - ser ut i storlek som Iris och då blir det nog en 4-5 st

Hanna-H
0

#4 Snackar vi sjumanna eller elvamanna..? Förvånad

Det är tre veckor kvar nu i helgen.

Hanna-H
0

Ja, för att förtydliga, hon har gått 6 veckor nu i helgen. Glad

Hanna-H
0

Så här såg det ut tre dagar längre in i förra dräktigheten. Det är riktigt roligt att jämföra, upptäckte att jag hade många bilder sen sist.

Prizma_o_Kristall
0

Då har hon 6 ungar i sin mage, om hon har 3 veckor kvar^^ Tror jag alltså:)

Lycka till med bebbarna!

Kramar//Carro

chikan
0

Hjälp vilka häftiga ögon hon har! Fem gissar jag på!

A-M.H
0

Big Hug, Mom #10 klart hon har häftiga ögon, hon är "Ciggebakbitarslyngelns" mamma.

Jag tror ( och hoppas) det är ett sjumannalag efter den ljuvliga mamman och den grymt snygga pappan….piss-nisse…*harkel*Kyss

Kmedist
0

Det finns 6 eller 7 kattungar i mage, Bullan ser lite storre ut än förra gång tänker jag.

[Wiveka]
0

Jag tror på 6 styckenGlad

Hanna-H
0

#12 Tycker också hon verkar lite större nu? Undrar om det innebär fler då.. hm..

ScatCat
0

Definitivt fler än vår Phoebe's tre stycken.  Vid 9 veckor var hon som "Bulla-stumpan" är nu. Så 6 stycken är nog ett bra riktmärke.

Fritz
0

6 stycken tror jag oxå…

A-M.H
0

..fler än förra gången…men var de inte sju små "grodor" då..milde tid hur många ska det bli nu i så fall…vad vinner den som gissar rätt..Flört

Hanna-H
0

#17 Hmm.. ett pris.. en kattungegosning med de små busarna kanske? Flört

Vi närmar oss ju 10 000 besökare på hemsidan också.. funderar på om man ska ha nåt pris där med.. Räcka ut tungan

cherish
0

Jisses vilken fotboll! Är ni säkra på att hon itne bara ätit nåt olämpligt?? *skrattar och retas* Skämt åsido, en rejäl kula har hon .. jag som är o-expert på såna här saker gissar 5 el sex bebbar … :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Hanna-H
0

Ytterligare en hint kan ju vara att hon i förra kullen (hennes första) fick 7 bebbar. Ojojoj…

Vad ska vi ha för pris till den/de som gissar rätt då? Flört Men då får ni inte gissa t ex 4-5, då måste ni gissa 4 eller 5. Och max en gissning per person.

A-M.H
0

Too Funny#20 Jag gissar 7 ochom jag gissar rätt blir det en lila baby till mig och om nån annan gissar rätt får du hitta på nåt annat pris. Ho ho ho….*ler som en fåntratt*

Finns säkert nån med listigare uppslag…

Hanna-H
0

#21 Det svåra blir ju om du gissar rätt och det INTE blir någon lila baby.. hm.. får ta en titt i färgskåpet…

AnneAlva
0

Om man får välja ett kattunge om man "vinner" är jag lätt med. Flört Jag tror att det är 7 stycken färgglada små varelser som kikar fram.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

#23 Skrattande Ha,ha,ha..jag med-vill ha kattunge!! Fot i munnnen..säger väl 5 då..!!

Denna kommentar har tagits bort.
Kmedist
0

Jag tror på 6, kanske..  (Eller 7 eller 8..) Men jag kan inte har en kattunge…

AnnaS
0

#23 SÅ färgglatt bllir det nog tyvärr inte, antagligen bara blått och vitt. Eventuellt svart och/eller mönstrat. Men jag är tveksam till mönster, pappa Ruskträsk har ju 6 kattungar utan mönster nu…

AnneAlva
0

#27 Men vitt är ju så färgglatt det kan bli, jag hoppas på många vita, de ser ut som små snöänglar. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Aje-T
0

Jag gissar på 8, och tar den lilla svartvita som skymtar därinne….Cool