Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 315 ggr
Eine
0

29 oktober 2012

Goddagens! Snö i luften,julklappar i tanken och städning pågår. Första inbetalningsdagen till FRÄS,så jag hänger på låset där. Nära och bra,och trevligt ressällskap får jag!

Håller en tumme för att Sandy inte ska ställa till med alltför stort rabalder  i USA.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LiloN
0

Måndag igen och jobbande! Igor gör allt för att hindra mig i jobbet. Men idag är husse ledig också och kanske kan roa honom lite. ;)

nakenkatt
0

ja här är det Måndag och ledig dag.Här regnar det som sjutton,jag hade tänkt mig ut och handla lite men tror jag slår det ur hågen.katterna sover på varsin plats.de tycks ej bry sig om att regnet bara slår på fönstret.Jag håller just nu på att virka snögubbar och princesstårtor.med en mugg rykande färskt kaffe känns det rätt så skönt.ha det bra!

Leffe
0

Har legat och slöat till cirka 13 idag. Den tillvaron har i alla fall rexarna tyckt om och legat under täcket hela tiden. Ute ser det kallt ut.

Sköt om er

MrsCecilia
0

Det var absolut ingen höjdare att cykla till och från jobbet idag. Svinkallt i huset och katterna har flyttat in i badrummet…