Oreggade rex kattungar
Har fått reda på att en av mina hankattungar har "råkat" blivit såld till vad jag kan tro är en mycket oseriös person.
Denna människa köpte katten av en uppfödare som skulle lägga ner sitt katteri, denna uppfödare fick höra att det inte fanns andra katter hemma.
Vilket visat sig vara totalt fel då hon tydligen har flera rex-honor hemma.
Nu har han blivit såld igen och personen som köpt honom har kontaktat mig (blir glad).
Tyvärr så har han då blivit pappa till en oreggad kull med kattungar.
Jag skulle väldigt gärna få reda på vart dessa kattungar hamnat? Och även få kontakt med dom för att hjälpa dom med det jag kan hjälpa till med!
Pappa katt heter S*Smeagols Katsuya och är vit blåögd.
Kattungarna ska vara födda nu under sommaren..(återkommer med mer info om när)
OM ni vet någon som precis skaffat sig en rex så snälla kontakta mig!
Det var två vita och en svart i kullen (tror det var två hanar och en tjej)
Uff så trist!! Nå ser en hvor viktigt det er å kastrere alle katter en omplasserer ellet selger dersom en vet det ikke er til en oppdretter.
ja det var en tråkig historia du råkade ut för.Hankatten är jättefin.
#2 Instämmer helt och fullt! Kastrera mera!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Absolut, det är bra för katterna både de födda och de ofödda.
Ja det dumma är att han såldes till avel..och skulle kastreras innan han såldes vidare…det blev någon …miss där!!
Tråkigt nog så är hon tydligen väldigt feg, då hon varken svarar när man ringer, skickar mail eller kontaktar henne på facebook..så något fuffens i görningen är det ju helt klart!
Det er feigt. Ting kan gå galt uansett hvor mye en prøver å unngå det. Å ikke svare gjør det ikke bedre for en selv.

Låna en telefon vars nummer hon inte känner igen och ring henne.
Stolt ägare till tre La permer
Hon kan ju faktiskt ha dött……man ska inte vara så säker på att allt är som man själv tror. Skriv ett vanligt brev och skicka med snigelpost.Eller åk hem till henne med en påse kaffebröd och be att få snacka med henne..!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Nä död är hon inte, hon finns helt färsk på Facebook..och åker 90 mil med kaffebröd..gör jag nog inte..
Hon vet att jag söker henne och gör allt hon kan för att undvika mig?