Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 808 ggr
RacerDonnans
0

Rapport från Norge!!!!

Hej alla glada. Hittade en dator och bara måse rapportera (lite mer æn från mig). Anki.H Kan berætta att "halvbrorsan" från Norge tog cert mot CAPE och NOM. Tjorven (Armstrong från min uppfødning) blev IC och NOM, Stacie tog cert 5 mot GIC, blev BIV och NOM!!!!!

Gissa om vi ær ett lyckligt gæng hær! Sen kan jag berætta att Cherish hælsar att Phebe tog cert och Baileys blev BIS!!!!!

Det finns en del mer att rapportera men de får gøra det sjælva!

Kramar från ett regningt men hærligt Trondheim.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

Stort Grattis!Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

JÄTTEGRATTIS till er allihopa!! Härligt med ett BIS till en ifokus-katt (trots att han inte är cornish… Glad) Är det utställning imorgon också? Eller blir det klart idag?

AlexH
0

Grattis det var kul att höra/läsa! Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

A-M.H
0

Grattis alla men speciellt grattis  till Baileys.  Du anar inte vilka mer framgångar som väntar en kille som gått ner i vikt.Oskyldig

AnneAlva
0

Grattis! Vad roligt att höra att det går så bra! Lycka till även under morgondagen!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AnnaS
0

GRATTIS!! Skrattande

[Wiveka]
0

GRATTIS ALLIHOPSkrattandeSkrattande

Fritz
0

Grattis!

MonicaLagerquist
0

Grattis till er alla Ingen glömd och ingen nämnd

Stolt ägare till tre La permer

Lullan1
0

GRATTIS! Vad roligt för er! Glad

[Silkwaves]
0

Åhh supergrattis !!

Nu blir Pappa Ramses (IC S*Silkwave's Tic Tac ) stolt - inte alla som lyckas få alla tre avkomlingarna till NOM på samma utställning - Otroligt !!!

Såå synd att Peter inte vill ställa Ramses mer Gråter Men åå så roligt att det gick så bra för Baileys !!

Grattis till Cherish också och allra särskilt till Baileys med BISet

Buffy-co
0

Grattis alla…

Aje-T
0

Oj, massor av Grattis till brorsbarnen från Faster Karin!!!

Och till er andra också naturligtvis! Skrattande

EvaG
0

Grattis!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

LinusCRX
0

GRATTIS!!!!

RacerDonnans
0

Tack!
IDag blev de inte NOM men Stacie är numera Grand Internationell Champion!!!
Vi är jättenöjda! Det finns som sagt med att rapportera och jag kommer senast imorgon lägga ut en tråd men CRXifokuskatter på utställning i Norge!
Den är sevärd kan jag lova då ni inte ens hört hälften änGlad

Natali
0

Eftersom jag är rätt så slut i huvudet så kommer bara lite resultat, så fyller jag på med mera sen.

S*Fylgias Idun blev BIS kattunge på lördagen. Även BIV! Jag vill gratulera Martina Hagström som är delägare! Jag är så underbart stolt så jag tror inte att det är sant.

Detta är S*Fylgias första "riktiga" BIS katt!

Skriner blev Grand Internationell CHampion på Lördag, och Pepsi, hans mamma blev IC. Men det hamnar i bakgrunden ett tag. Skriver mera i morgon.

Jag kan bara också säga TACK till alla kattungeköpare som är underbara, och dessutom kuskar runt på utställnigar med mej!

En trött och chockad Natta

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

chikan
0

Jättejättegrattis till Stacie/Racerdonnans och Idun/Skirner/Pepsi/Fylgias! Skrattande

majsan
0

Jättekul och supergrattisSkrattande

RacerDonnans
0

Brorsan tog naturligtvis sitt första CAGCIB vilket vi självklart inte får glömma trots allt. Halvbror tog CAPE och NOM även idag. Stacie fick konkurrens redan hos domaren om NOM av katten som blev BIS både igår och idag. Armstrong (Tjorven) fick slåss med Kissans Sphynx och Jennys rexhane (som vi hoppas kommer kunna bli en ifokusbekant i person och inte "bara" via Cherish, mig, Natta…) Kan skvallra att det var Jennys hane som tog NOMet i alla fall så vi var glada alla tre eftersom de andra två fick chansen att visa upp sig på lördagen. Även han är ju en läckerbit och förtjänar lite extra uppmärksamhet.

Jag är som Natta mosig i huvudet och slockande på soffan sist jag skrev. Därför är jag uppe denna tid 02.11 för att lägga mig på riktigt. Kan naturligtvis inte passera datorn utan att titta in till er här även om det är lugnt denna tid. Det har ju hunnit hända en del under min tupplur på soffan!!

jwen
0

Grattis till er alla som varit i Norge.

Kul att "syrran" blev både BIS och BIV. Hon är otroligt fin! Glad

[Silkwaves]
0

Grattis alla till framgångarna och lite speciellt till Stacies GIC !! Inte illa !!

Nu griper utställningssjukan mig igen Glad

Linda357
0

grattis, vad roligt att det gick så bra Glad

Leffe
0
MonicaLagerquist
0

Grattis till alla fina Norge resultat.

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

Tack alla för gratulationerna. En annan sak som gjorde denna helg så härlig är att vi var så pass många som höll ihop och gladdes med varandra. Delad glädje är dubbel glädje och det fortsätter växa hos er här nu när man kommit hem!

kissan78
0

Håller med #26, det var härligt att vi var så många där som höll ihop!! Hade en jättetrevlig helg, trots att det hänt en del tråkigt hemma precis innan vi for så kunde jag känna glädje! Tusen tack alla för en trevlig helg! T o m maken som inte är fullt så kattfrälst hade det trevligt!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Bigge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mkt för allla gratulationer till bigge vi e så stolta över honom :D -- här är en bild på bigge, mig å Nomet

cherish
0

Som Line (Bigge) skrev så är vi så glada över hans resultat i helgen - han är faktiskt familjens mest vinstrika katt här hemma och kan stoltsera med 6 st NOM och 2 st BIS och 1 st BOX på 13 st utställningar - det klår ju inte ens Dreamy! :)

Phoebe då … jo hon tog sitt femte cert på lördagen men nådde tyvärr inte ända fram på söndagen då hon miste certet i konkurrens. Om jag blev besviken? Ja gissa! :) Men that's life - igår var det hårt men idag känns det bättre. Det är bara att satsa på nytt och hoppas hon tar det till hösten, då får även Dreamy börja samla cert! ;)

Kan även jag intyga att sammanhållningen var enorm där alla gladdes och sörjde med varandra och stod och höll tummar och tassar när katterna skulle fram! Vi fick fira Nattas katters titlar med lite Asti Cinzano - det ni! ;) Mina flaskor får fortsätta ligga på kylning … *hehe* Vi som hade familjer med kan oxå berätta att makarna och barnen som höll ihop blev bra kompisar och alla ser fram emot utställningen i Sundsvall i höst igen - fast nog lär vi kanske grilla ihop redan innan …??

Grattis till er allihop - bortsett från att ni har så fantastiskt fina katter är jag så glad över att ni är så underbara vänner!!

Kram!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

La_Joz
0

STORT GRATTIS till er allihopa!! Verkligen kul att det går så bra för alla iFokus-katter. Snart är vi väl så många här, så vi kan fixa en egen iFokus-utställning!? Flört

chikan
0

#30 Ooo! Vilken idé du kläckte där. Då kanske tillochmed jag skulle överväga att ställa ut. Flört

Natali
0

#30. Jag det är jag  med på. En egen utställnig! Skrattande

#31 Det tycker jag absolut att du ska! Om inte annars så ska jag ner till uppsala till hösten. Så kan du ställa då, så har jag burskynke osv. till dej…! Flört

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

chikan
0

#32 hihi, ja du kan ju läsa vad Hugin har att säga om Mattes oduglighet när det gäller utställning i tråden "Tjorven till Norge del 1." *fniss* Fluffmonstret behöver jag nog inte ens överväga utställning av. Haha!

Dragonrebell
0

# 26 Ja, det tyckte jag med. Jag har ju inte hållit på så mycket med utställningar och rexar, men jag känner mig redan som "en i gänget". Tack för det!

# 30 Kankonbra idé! Vore verkligen kul!