Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 269 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-06-26

God morgon. Trött och vill sova en stund till, men jobbet väntar. Fyra dagar kvar sedan semester. Sköt om er idag.

Gittan
0

God morgon. Har börjat förbereda vår campingsemester. Den börjar nästa vecka. Jag, mina barn och hunden ska göra vår traditionella resa i Sverige med bil och tält. Det är alltid lika underbart. En vännina kommer att bo hos katterna. Ha nu en bra tisdag alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[Silkwaves]
0

God morgon  !

Här packas det också - jag och ungarna och bror min ska ut och fjällvandra. Första gången för ungarna så jag hoppas innerligt på bra väder i Jämtlandsfjällen nästa vecka.

Gubben min jobbar och passar katterna  - och han är så nöjd så.. Han är ingen fjällmänniska precis (tyvärr…)

Känner jag min man rätt så kommer jag att ha fyra fettos till katter när jag kommer hem… Ledsen

Fritz
0

God morgon!

Idag blir det att ta tag i storstädning för här regnar det, men det kan ju behövas ibland.

Ha en bra dag allihopa!

Eine
0

God morgon.Råkade vakna rätt tidigt idag.För att kompensera det behöver jag 2 muggar kaffe innan man kan prata med mig.Jag ska städa och göra några rosetter idag.Och börja planera packningen inför Hallandsresan nästa vecka.Undrar just vilket väder man har där nu?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

Godmorgon! Sista rycker på jobbet börjar nu, sen blir det ledighet och sen nytt jobb i home town Uppsala! Tjoho!

Sewena
0

Godmorgon! Ännu en 10,5 timmars arbetsdag, ledig imorgon o torsdag är det 10.5timmar till.

På fredag bär det av ner till Kalmar med Penny o Zigge(katter) som ska ställas ut där. På måndag åker jag hem o jobbar 3dagar…sen har jag semester o då åker vi till Åland.. Det känns som om det är en evighet till dess men den som väntar på något gott …väntar alltid för länge..

Ha det bra…

RacerDonnans
0

God morgon!
Här försöker jag avsluta så mycket som möjligt innan det är dags för semesterresan. Har egentligen börjat min semester men har några småjobb att avsluta i alla fall. Mest troligtvis åker familjen några dagar före mig och jag tar buss till dem när jag är klar.

#2 Så du skall upp hitåt!?
Nu åker vi ju på semester söderut till helgen men det skulle vara kul om du ville komma förbi något när du är i Jämtland om inte denna gång så kanske nästa? När åker ni upp? Hur länge stannar ni? Vilka fjäll skall ni vandra i?

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.