Godmorgon 2007-06-25
godmorgon på er, ja då var man uppe med tuppen bara för att gå å handla på rean som öppnar kl sju.
hoppas ni får en bra dag allihopa.
God morgon. En arbetsvecka kvar sedan semester och förhoppningsvis vackert väder. Sköt om er idag

God morgon!
Ska snart åka iväg till IKEA och handla. Lite halvmulet här idag så vi får väl se vad det blir av det…
Ha en bra dag allihopa!

Godmorgon!
Idag ska jag iväg till stan och köpa en 50-årspresent till min mosters man som fyller på tisdag. Tänkte passa på att kika lite för egen räkning också, man vet ju aldrig vad man hittar.
Senare i eftermiddag bär det av mot Uppsala igen, ska trots att det varit jättetrevligt hemma hos mor och far bli skönt att komma hem.
#3 Vad är det för rea? Hoppas du hittar något fint!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#2 IKEA är nog ett bra val idag. Vi försökte igår men det var helt hysteriskt med folk där.
Idag har jag beställt en kattkorg i etage, en sådan som lille Linus kan krypa in i och sova eller ligga uppepå. Tänkte ha den på balkongen, så vi får ha våra fåtöljer ifred…. tror ni att det funkar???? 
PS. Nya bilder på Linus i profil i albumet
God eftermiddag!
Varit på jobbet några timmar och sen hem och ta över dottern som har feber. Är lätt matt efter helgen i Trondheim. Idag har de grävt utanför och vår lilla gräsplätt består hälften av en grop nu. :) Ska ut och ta kort innan de gräver igen den igen! *fniss*
Vännerna har åkt och det blev så tyst och tråkigt …men vi träffas till hösten igen!
Ha det gott!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God kväll!
Hoppas att ni har gjort några fynd idag på IKEA. Här på Gotland finns ju inget IKEA, så jag är måttligt avundsjuk på er som "bara" kan åka och handla så där! 
Själv har jag jobbat, jobbat och jobbat. Det märks att semesterperioden har dragit igång, vi är ca 50% styrka på jobbet som förväntas klara av alla arbetsuppgifterna galant… och det går ju jättebra *ironisk*
Går på semester först i slutet på juli, så jag har nästan en månad kvar att jobba *suck*
God natt säger jag nu