Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 248 ggr
A-M.H
0

Hanig Cigge´s dagbok

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Cigge har skrivit dagbok. Läs gärna ! Fotot var före "hanigheten"

[Silkwaves]
0

Nej men Cigge då !! Fast det är inte undra på att kissen blir sexuellt frustrerad i sommarvärmen Flört Han vill ju bara ha brudar ju !

Stor kram till Cigge slyngeln från mig och mina missar (som också lever i celibat. f.n…)

Denna kommentar har tagits bort.
chikan
0

Rock on Cigge! Visa dom vem som bestämmer! Jag har iofs hittat en annan metod. Den går ut på att vara den gosigaste katten i huset. Husse och Matte ojar sig över hur gosig jag har blivit varevigaste dag, och då brukar jag kasta ett öga åt Sälens håll och ser att han sitter och glor med sina fiskögon. Ha! Han förstår att det är jag som är på topp. /Fuffens

Aje-T
0

Oh Cigge, det var inte snällt att bita så hårt!! Det finns annat man kan göra så här i midsommartider……som att jaga flugor och fjärilar, eller laga mat eller så. Fast det är ju taskigt att du inte får träffa några tjejer…tror jag…Fundersam

//Mauritz

A-M.H
0

….mina kulor finns i tryggt förvar..hos mig och jag har uppdrag som  återstår att uföra då kulor bör vara på plats…struntar väl uppdrag..jag vill se brudar..det är uppdrag för en kille det…men ..suck..vad vet man..

..tja..bra på sätt o vis sa min mamma om mitt pinkande nu får vi anledning att köpa den där våningssängen…min pappa såg helt oförstående ut..våningssängen..eh..den hade han då aldrig hört talas om..jo jo sa min mamma…

..fattar ni jag får snart två våningar att pinka ifrån/Cigge Flört

chikan
0

#5 Mohahah!

Buffy-co
0

_Buffy har skrivit svar till Cigge i dagboken men han var rädd att han inte såg det..¨då de flesta svarat här så -kopierar;
_
Jag ville bara tillägga Cigge…*viskar*- jag kommer inte ihåg att jag haft några kulor…Hemlis
Fast det är förstås-jag har små söta påsar där nere..mellan benen..kanske där dom satt??Och jag minns att jag var på Albano en dag..och fick en härlig liten flumtrip-dom gjorde nog något då??Men det där är ju 7 år sedan-jag börjar bli gammal och minnet sviker.
Och-just det.. jag minns faktiskt att jag kissade i mattes och hennes särbos väskor och skor- och att dom svor åt att det måste slängas-gick inte att tvätta bort sa dom..Men dom var ju inte arga på mig dock..jag var ju så liten och oskuldsfull..Jag fattade ju ingenting..Oskyldig
Och-du förstår, jag var ju från början planerad kastrat-och jag vill bara trösta dig med att man är faktiskt lika mycket "hanne" för det! Det är nämligen inte i "kulorna" hanigheten sitter-utan i uppsynen,pondusen och karaktären!Jag har tex en mycket hanig nacke..Varför ska alla hanar vara macho för förresten? -känsliga hanar är mysiga säger matte..Ok då att man måste ha vissa saker för att få ungar..men.
Danne han var en riktig mjukishanne han-han hade inte ens hanne-nacke/kinder-och det tyckte matte var så fint!Fnys!
Så oroa dig inte Cigge(men det är klart…lite kul hade det väl varit att få sätta på några söta cornishtejer och veta att man för sina gener vidare…kanske fått se de söta små krullisarna och varit stolt far..men,tyvärr är det ju inte alla förunnat!Du kanske hinner få vara med om det ett tag..Men i mitt fall är var nog tur-för jag är visst inte så rastypisk enligt matte..Kan hon säga - men hon har ju inte heller några ungar efter sig-så hon var väl inte så rastypisk hon heller..)
Stå på dig Cigge! /Buffy

Dragonrebell
0

Hihihihi. Vilka berättelser!

Tjorven hälsar till Cigge. Från en hane till en annan: Lyd ett råd, sluta strila. Vi förlorar våra "godsaker" då säger min mamma! Jag är väldigt nogrann med att inte stirla annat än i min låda!