Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 353 ggr
Eine
4

17 oktober 2012

God morgon vänner och fränder! Vaknade rätt tidigt och har legat i min varma säng med mina två små underverk krafsande mot halsen. Mina för tidigt födda hjärtan! Mammakatt kom också och knökte ner sig under min haka,och allt var fulländat!

Sköt om er och era fyrfota.Vilken tur att vi har dem i våra liv.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LiloN
0

Lite jobbande är det dags för nu! Igor sover nerbäddad i bästa filten som han utsett till sin. Den var min favoritfilt också… men tydligen ska jag klara mig utan den numera. ;)

nakenkatt
0

God fm,just hemkommen från frisören.Fick cykla fort för här spöregnar det.det blir några timmar hemma och sedan iväg till jobbet.Efter den här kvällen är jag långledig i fyra dagar.På lördag ska vi åka på skaldjurskryssning till Åland och äta skaldjursbuffe`.ska bli mycket trevligt.Skönt att komma iväg en sväng även om det bara blir något dygn.jag har det bra med kattvakt så det är aldrig några problem.ha det bra mina vänner!!!!

Eine
0

#2 Ha det så trevligt! Jag ska senare åka med Cinderella och äta av julbordets delikatesser! Och det blir bara över dagen denna gång.men mysigt ändå.Ska då passa på att handla parfymer till julklappar.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
0

Jag har en hejdundrande träningsvärk efter ridningen i söndags så jag stapplar omkring som en Zombie på jobbet.

Jag längtar väldigt mkt hem till min pälsklingar och hoppas de har det bra därehemma utan mig.

Leffe
0

Jag sitter bara och slöar idag. Precis som mina katter.

Sköt om er