"Ansiktslyftning"!
Vi närmar oss 10 000 besök på hemsidan och jag tyckte att vi "sett ut" likadant länge nog nu, så vi behövde en liten anstiktslyftning! I stort sett är sidan samma, mest är det design och färger som ändrats. Ska gå igenom fler av sidorna längre fram och se om jag vill ändra mer. Är rätt nöjd med tanke på hemsidebygganden lämnas ganska lite plats och tid bland mina övriga hobbys. 

Oj, jättesnygg, stilren. gillade den grå "sofistikerade" bakgrunden. Måste bara säga att fotot på den vita kattungen som snuttar på sin mamma, Bullan (spelar ingen roll hur många ggr jag ser den) är helt outstanding.

Snygg sida 
Men framför allt innehållet tilltalar mig väldigt. Rakt, koncist och mycket informativt. Bra "kattinställning"!
Oooooh, naaajs!! Den blev mycket stilren! Förstår om du vill byta design, man ledsnar ju efter ett tag .. jag funderar på min med, samt att jag måste få till så den funkar i Firefox … men usch, jag har ju ingen tid!!!
Snygg, Hanna! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#1 Visst är hon en snutte?!
#2 Roligt att du gillade innehållet också! 
#3 Ja, visst tröttnar man efter ett tag? Din sida är ju jättefin! Men man vill väl förnya sig ibland ändå. Det här är faktiskt tredje designen i ordningen.. minns inte ens hur den första såg ut.. 
Kul att ni tycker det blev bra!

Den är verkligen jätte fin din nya hemsida!
#4: Tack så mycket själv! *glad* Jag vet inte heller hur min första såg ut *harkel* om man nu bortser från den förra som s a s gäller från "omstarten" …. ;) Förnyelse är kul!! Framför allt om den blir så bra som din sajt! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Elegant sida.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
En fin sida, men jag saknar en länk till Cornish Rex iFokus

Urtjusig sida och dina katter är enormt fina, allra särskilt Dragonfly, jag är helt förtrollad av hennes ansikte! 
#8 Tack för påminnelsen, ska jag givetvis ordna! 
#9 Kul att höra! Jo, Dragonfly är söt, och ett riktigt yrväder (på gott och ont
)

Jätte tjusig sida! Vilket lyft. Jag försökte skriva i gästboken men fick inte till dej.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#10 PMa när du gjort länken så lägger vi in din sida på vår Länksida
Nu är din sida inlagd på Länksidan
Det är en fin sida.