SNRF och mina resultat den 29/9
Tack SNRF för en urtrevlig(som vanligt ) utställning.Välordnat och omtänksamt. Och tack älskade Alex för din goda hjälp ,och varmaste grattis till dina strålande resultat! Jag unnar dig varje applåd.Du får skriva själv och berätta ,jag tar bara mina nu.
Sirenas Little Emilo min Angorapojke blev NOM och tog hem Bästa hanne 3-6 månader på semilånghår!
German rexhonan Senga blev först NOM men sen kom domaren på att hon glömt en annan hona,och den var bättre för sin ras och fick då NOM.Helt ok,det är domaren som bestämmer.
Min blå CRXpojke Djäknens You Raise Me Up,fick CAC och massor av lovord , särskilt för öronen kroppen pälsen och de långa morrhåren! 
Ch Ronttilan Aurinkotuuli ,min B-blodshanne ,fick sitt CACIB,extra beröm för sin kropp och päls och blev NOM fertil hane i rexspecialen ,men förlorade helt rättvist mot Alexandras fina svarta hane. Jag är mycket nöjd med allt. Har inte ställt mer än 5 ggr i år(det blir 6 med UK i oktober) men har hittills alla gånger haft minst en NOM.Och det på alla mina 3 raser. Inte menat som skryt jag är bara stolt och lycklig
Bifogar en bild på blåpojken som inte alls gillade att bli fotograferad…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis till de fina resultaten

Grattis!!!
Han ser riktigt manlig ut på bilden grabben.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Åh va kul.Grattis till den blå killen som förhoppningsvis ska bli pappa till min nästa cornish rex.grattis till de övriga resultaten också naturligtvis.
Tack alla!
#2 han är supermanlig
Ändå är han fullpälsad överallt!
#3 han väntar sin första kull så han kan!!Hör bara av dig han är så hanig nu…
Stort grattis
#5 Tack! Jag tycker att du ska komma till SNRF någon gång,med dina fina katter!
Grattis! Inte är det skryt när man vill berätta sådant :)
Grattis Eine!
Gratulerer, så gøy :)
Tack igen.jag är så nöjd och glad!

Grattis!
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Stort GRATTIS Eine till dina framgångar i Tierp!!
Stort grattis Eine! Kram!
Tack raraste vänner!