Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 289 ggr
smirik
0

God morgon 23 juni

God morgon Glad

I dag är det jag som skall fira midsommar, det blir bål och grill på stranden eller kanske i någon park i stan beroende på om jag får feber igen eller inte, då blir det soffa och tråkigt.

Lycka till i norge till ni som skall på utställning i helgen.

Eine
0

God morgon.Det är grått ute men skönt att vara ledig med katterna och en god bok.Ha det gott i dag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

God förmiddag!

Igår fick jag åka in och jobba två gånger, först mellan 10.30 och 15. Nästa gång var 20 till 24. Så  idag blev det en rejäl sovmorgon och ja känner mig inte utvilad. Det blir en slappardag idag……..

Lycka till ni som är i Trondheim!!

A-M.H
0

God förmiddag  !

Mulet, svalt helt ok för oss i Skärholmen. Alfpojken har sovit   tungt på min vänstra arm, Snorkfröken Alma med huvudet lätt på min högra, som små snorkfröknar gör och slyngeln Cigge han har travat fram o tillbaka i sängen och frustat. Uppenbarligen har jag sovit rätt gott eller i alla fall länge trots "travandet"

Snart iväg o lämna in V-75 raden, ja de travar i morgon och inte ikväll, kanske för att de också ska få ost o kex på midsommar afton…

Krya på dig smirik. Det var en långvarig temphöjning som du råkat ut för. Stackare.

Håller tummarna för Trondheimsutställarna. Visa Norge vad de svenska katterna går för..Cat

AnneAlva
0

Goddag!

Jag sitter i Motala hemma hos mina föräldrar och vilar ut framför datorn efter midsommarfirandet hemma hos moster med familj igår. Blev en del ost och kex, men bara lagom. Glad Har en del tvätt att göra idag eftersom någon av katterna i protest igår kissade i min mors säng. Om jag bara visste vad de protesterade mot… *suck* Nåja, hoppas det inte händer igen.

Ska ut och ge missekissarna godismat som mor har inhandlat, hon älskar att skämma bort våra små troll när vi är på besök. Glad 

Ha en härlig helg alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex