God morgon 22/6 Midsommarafton
God morgon !
Jag va tydligen först ut nu på morgonen!
Vi är på väg till kolmården.
Ska bli jätte kul att få se lite andra djur en dag
Nu hoppas jag bara på fint väder, men midsommar brukar det ju regna.
Hur som helst önskar jag er en trevlig midsommar afton( se upp med ost &kex bara)
Glöm ej blommorna under kudden
MVH
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Gomorron!
Har varit uppe sen halv 6 så Mejas hand smällde till mig i ansiktet … *ler* Så är det att få nattvandrande barn som sover hos en …. På henne låg Phoebe mysigt inklämd under hennes arm och hon ville inte alls göra mig sällskap uppe! Däremot de andra katterna …. Har packat och förberett och ska strax väcka Rexjen med sambo som ligger och trynar. Kl 11 är det meningen att vi ska sammanstråla med Fylgias & Co och sen åka i samlad trupp mot Trondheim! Ska bli superskoj!!! Vi firar midsommar där ikväll och det blir grillkalas … ;)
Ha en underbar midsommarhelg och håll tummarna för oss! Hörs på måndag! :) (Eller möjligen söndagkväll ..måste bara … *blinkar*)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Godmorgon!
Är inte van att vara uppe så här tidigt… Ska packa in i bilen o försöka äta frukost sen bär det av till Trondheim! Har laddat med glad musik så vi håller oss vakna! ;)
Zorro är lycklig idag, han har förstått att han ska få åka bil, en av favoritsysselsättningarna!
Ha det så skönt o roligt i midsommar, det har vi tänkt ha! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

God morgon
Har feber på nionde dag i dag, skall till läkaren och ha tagit blodprov och undersökas igen, nu börjar även min läkare att bli orolig.
Här är det regn regn regn så är glad att midsommar inte firas för än i morgon här i Danmark.
Hoppas ni alla får en trevlig midsommar
Godmorgon!
I Stockholm är det mulet, men inget regn ännu.
Jag har beredskap men hoppas slippa jobba, förstås. Nu ska jag duscha och sedan göra en jordgubbstårta.
Ha en riktigt trevlig helg
God morgon och en trevlig och glad midsommarafton. Ska snart ivåg och köra färdtjänst några timmar. Till kvällen ska jag till ena syrran och fira midsommar. Sköt om er idag

God morgon (förmiddag)! Här händer det inte så mycket alls idag, sambon börjar jobba vid 14-tiden så jag får väl åka till syrran och fira midsommar.
Kör försokigt ni som ska ut och åka.
Ha en bra dag!

God morgon!
Ledig i tre dagar med fullt betalt. kan ni fatta. Har fortfarande inte riktigt förstått att jag inte jobbar inom landstinget längre och är ledig så fort det vankas helg med full lön dessutom.
Mulet ute vad gör det, häärligt att vara ledig. Sambon roar övre tonårsbarn i Ludvika och jag och missarna roar oss hemma i huvudstaden. De är ju rätt så sällskapssjuka så det bästa de vet är när man är hemma med dem (tror jag i min enfald i alla fall)
Lycka till alla ni som ska Trondheim o ställa ut. Lite avis..ähum.. Cherish glöm inte gungan den här gången. Snorkfröken här anser att den är bara hennes.
Ha en jättebra midsommarafton och var försiktiga med osten o kexen.

Jag har tagit mig en rejäl sovmorgon idag. Vet att hur jag än gör så kommer jag aldrig i säng före midnatt och jag skall ju kliva upp 03.30 för avfärd 04.00 imorgonbitti. Då bär det av mot Trondheim med stopp i Brunflo för att fiska upp Tjorven och Veronika. Hon jobbar sent idag så vi kände att det var smidigast att åka direkt imorgon bitti. Jag vill ju också hinna fira lite midsommar med familjen så det fick bli så. Vi kommer haka på resten av RXifokusgänget imorgon.
Ha en trevlig helg och jag räknar med att ni andra håller alla tummar ni kan för oss i Norge!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Glad Midsommar!
Jag har varit på militärövning i en vecka och kom hem igår så jag är helt slut och ska bara vila mig under midsommarhelgen. Snart kommer Brisingamen hem till oss och vad jag såg i en annan tråd så verkar det som om jag kommer att ha 2 vildbasar här hemma…..
Lycka till i Trondheim!! Finns möjlighet, så håll oss uppdaterade 

Glad midsommar och lycka till ni som är på utställning.
Elica, en sådan underbar bukett!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora