Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 365 ggr
Leffe
2012-09-21 14:21
0

21 september

Idag så händer det inget speciellt. Det är kallt ute. Katterna sitter på sängen och tittar ut genom fönstret. De har säkert ingen önskan att gå ut.

Sköt om er

Eine
2012-09-21 16:11
0

Händer inte mycket någonstans tror jag.Här är bara städ och bandklipp som står på listan att göra.Sedan kan det ju hända oförutsedda saker och ting,det göt det alltidFörvånadGlad

Sköt om er och läs en bra bok! Det är så mysigt i soffhörnan med filt katter och en nysprättad bokGladfull av upplevelser.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2012-09-21 18:19
0

Här regnar det och är kallt! Skönt med fredag, fredagar är bäst, två underbara lediga dagar framför ossGlad

Ulricah
2012-09-22 09:31
1

Idag blir det kultur för hela slanten, både brodern och svägerskan har teaterpremiärer och däremellan ska vi hinna fira brorsdottern som fyllde år i veckan Skrattande

RacerDonnans
2012-09-23 21:56
0

Hänt lite väl mycket här idag. Toppe rymde och sprang till grannen som har hunkennel och som inte är så vänligt intälld till djur på besök.
Han atte sig under deras husbil och jag fick gå dit och locka fram honom fort innan vi skulle bli uptäckta. Tppe har kommit på hur han skall rymma ur djurgården vi byggt. Typiskt!!
Solen sken så hormonerna gjorde väl honom extra påhittig.
får fundera om jag kan få till det så han inte kan rymma igen.

Fick ett trevligt telefonsamtal ikväll. Tack för omtanken och pratstunden. Kram

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.