Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 463 ggr
LiloN
2012-09-23 10:10
0

23 september

Söndag igen. Jag ska jobba och lägga in nyheter i webshopen. Nu är det bara 2 veckor tills vi får hem Igor… BARA… Känns som en evighet! Förvånad

Jag har ialla fall hunnit uppdatera "Igors blogg" flera gånger redan. Det är tur att Birgitta uppfödaren ser till att vi får lite bilder på vår söta lilla Igor.

http://fromplanetrex.blogspot.se/

MrsCecilia
2012-09-23 11:17
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ska vi ha villamöte hemma hos mig, så jag bakar och städar. Förstås. Fick först varna medlemmarna att vi har katter, 3 st, som säkerligen aktivt kommer delta i mötet. Flört

I morgon är det dags att åka och lämna blodprover på Robban igen. Mattes goseifis. Försöker övertala maken att han ska åka själv, eftersom jag är så blödig..

nakenkatt
2012-09-23 13:40
2

En grå och mulen dag.Men äntligen är min dotter på väg till BB.Hon har gått nästan tre veckor över tiden,men nu har vattnet gått och en ganska lugn och samlad måg ringde mig.Så vi ska stax åka och hämta en stycken amstaffkille som får bor här till matte och husse kommer hem.Får se vad han tycker om att det kommer en baby.ja nu börjar en orolig eftermiddg och kväll.Men det ska nog gå bra.Hoppas ni andra får en lugn Söndag.

Eine
2012-09-23 14:45
1

Lycka till #1 och #2!Skrattande

Sköt om er och katterna i dag och skäm bort er själva det bästa ni kan! det ska jag göra!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2012-09-23 20:52
0

Varit borta på middag och kommit hem med två säckar med videofilmer.

Sköt om er