God morgon 2007-06-21
God morgon. Idag lär det vara mycket trafik ute när man jobbar. Regnet bara öser ner. Sköt om er idag och stressa inte för mycket inför morgondagen
Godmorgon, här har vi tagit ledigt för att hinna tvätta och handla innan midsommar. Skönt med en extradag så att det inte blir så stressigt imorgon. Jobbigt att gå upp kvart i sju på en ledig dag bara! Det är tidigare än jag brukar gå upp när jag jobbar!! 

God morgon!
Ingen sol idag, bara moln så det börjar nog regna snart. Uppe tidigt för att någon fick en gosattack förrut, hade lite svårt att somna om för det…
Ha en bra dag!
God morgon alla! Nu har jag återvänt från de *sövda*. Har nog sovit i dagarna 3 efter vår utställning.Nu ska jag till Rusta en sväng..Ha det gott!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
godmorgon, ska packa inför midsommar vi ska ut till Lådna i sthlms skärgård så det ska bli spännande! Min äldsta ska få åka båt och traktor! han är i extas!

God morgon!
Jag önskar mest att jag bara kunde få sova. Är så trött. Men jag måste packa och fixa allt inför i morgon. Får se om jag hinner lägga mej en stund. Har tagit rosenrot, och tar mej en kopp kaffe nu.
Ha en bra dag allesammans! Och piggare än vad jag är hoppas jag ni är!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godmorgon. Skall försöka dra över med dammsugaren och baka något då jag hoppas få lite besök i eftermiddag av resande mot Trondheim. Annars är det som vanligt lite jobb, kattmys och barnen så klart. Måste ju hinna en sväng på avslutningen av fotbollskolan för min 7åriga dotter också………………
I eftermiddag börjar semestern!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#6 Du behöver inte baka något ju, de vill ju se katterna, och likaså jag!
Nu har jag hittat lite energi att packa, och har satt i gång en tvätt maskin också. Just nu går jag bara o deppar lite då ingen verkar vara intresserad av killarna, och Saga är också osåld, trots annons på blocket… *suck* Surt har jag däremot inget emot att behålla, men bättre är ju att de får egna hem.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God eftermiddag!
Sitter och laddar inför packning och fixande av tusen småsaker inför bortavistelsen över midsommarhelgen. Om jag har tur hinner jag baka bananmuffins och äppelgömmor med ingefära också, men det känns som ren bonus.
Kissarna är ännu lyckligt ovetande om den förestående resan, men så fort resväskan åker fram märker de att vi ska ut och åka och går och stryker sig och fjäska lite extra. Gör era katter också så? Tycker det är ett märkligt beteende…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God eftermiddag!
En snabbtitt innan vi packar in oss i bilen och vänder nosen österut mot Småland där vi ska fira midsommar hos min syster.
Har varit hos tandläkaren idag, men det gjorde mest ont i plånboken!
Bilköer, bilköer överallt - dom varnar redan på radion om Göteborgsområdet. Vädret är inte heller uppmuntrande, mulet, lätt regn av och till men inte kallt.
#8 Jodå, det beteendet känner man igen! Så är det här just nu också, resväskan är framme! Kan det vara att dom ber oss att inte åka? Eller att inte vara borta så länge?
God eftermiddag!
Sitter och väntar på goda vänner från Uppsala som är på väg hit nu, borde anlända inom kort. Potatisen kokar som vi ska sitta och "kuba" ikväll för att så småningom bli potatissallad. :) Vi ska göra annan mat oxå ikväll, perfekt att sysselsätta nyanlända vänner med va? ;) Sen blir det fortsatt packning och en check att allt är med, ev packar vi bilen redan ikväll ….
Ute regnar det, trädgården blev INTE uppgrävd idag, faktum är att det ser ut som om de inte grävt alls .. kan bero på regnet …. ? *hum*
Ha det så gott allihop och glad midsommar på er, om jag inte hinner titta imorgon bitti och skriva en rad!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#9 jaså du ska till mina hemtrakter..
Själv ska jag packa och tidigare har jag jobbat. Ska till Stockholm och fira med min pappa och syrra och alla respektive och några barn och en chihuahua.
Glad midsommar!!!!