Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 432 ggr
LiloN
2012-09-17 10:36
1

17 september

Igår byggde vi ihop vår kattställning till Igor som kommer om 3 veckor! Vi är ute i god tid kan man säga.Skrattande

Den blev större än jag tänkt mig och vi inser nu att Igor kommer ta över vårt hem och att vi får vara glada om vi får bo kvar med honom. Flört

Idag blir det jobba (hemifrån som alltid). Har sovit uruselt inatt så jag misstänker att jag får hälla i mig en hel del kaffe under dagen.

Leffe
2012-09-17 11:27
0

Han får det nog kul. Ja och ni också

Bettan
2012-09-17 11:35
0

Här är det höstkyla med höstvindar. Skönt man är ledig idag.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Eine
2012-09-17 13:53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddagens! sen igen här,men jag tittade iaf in! Här plastas huset in nu till slut. Det stinker nåt förseglingsmaterial här inne och inte kan jag öppna fönsterGråter…Nå allt går över,jag får se det som en rätt enkel prövning. Sköt om er!GladBilden är på den rakpälsade favoriten hos syrran! Alla älskar isop!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
2012-09-17 14:40
1

#0 Visst är det underbart att planera för en ny familjemedlems ankomst. Man vill ju att de skall ha det bästa och då kan det lätt bli som du beskriver Glad.

Här är det en tung dag idagGråter. En kär fyrbent familjemedlem gick bort imorse och jag gråter bara jag skriver om henne. Skall försöska ge henne en egen tråd seare idag om jag orkar. Det är hon värd. Vi hade räknat med att få rå om henne några år till och ingen av oss var riktigt förberedd på detta även om hon var vårt äldsta lilla hjärta. Vi fick helgen på oss att rå om henne riktigt och säga adjö, men jag hann ändå inte med att säga allt jag ville. GråterGråter.
Hon dog i min famn lugnt och hon verkade tillfreds med det trots allt. Nu hoppas och tror jag hennes föräldrar tar emot henne. Hon hade ju turen att få växa up med båda sina föräldrar här hemma i flera år även om hennes far gick bort alltför tidigt.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
2012-09-17 17:03
0

#4 Så tungt. Jag tror att det är bra om du skriver om henne sedan,för du bearbetar samtidigt sorgen,Inte för att den suddas bort ,men den vassa udden slipas av lite.Kram.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2012-09-17 18:09
0

#4 åh, vad jobbigt :-( Många kramar!

TS: fantastiskt att få hem en kisse, tyvärr slutar inte köplusten, tvärtom. Vi kan snart öppna en zoo-butik här…hahah:-)