Hub Cats Meliss
En riktigt blåögd tjej

Min Meliss föddes en septemberkväll 2007.De stolta föräldrarna heter Blå katten Gilera,och Goldens Aro Aro.Aro hann gå bort innan min kull föddes som ni säkert vet.Jag hade bestämt att den här kullen skulle ungarna få kryddnamn,jag hade precis fått mitt stam namn så det var ju extra roligt.
Det blev fyra krulliga barn,två honor och två hanar. De fick namnen, Meliss, Curry, Cayenne och Mynta.Att jag skulle behålla en hona ur den här kullen hade jag ju länge funderat på.och valet var ej svårt när jag såg alla dessa maskade kattungar växa.
Meliss hade riktigt havsblå ögon och en vacker teckning. Dessutom var hon väldigt personlig i sitt sätt att vara. Idag är Meliss själv mamma till två fina kullar. Först kom hårdrockskullen, och sedan nu sist bilkullen. Hon är en underbar mamma som pysslar med sina små barn.
I sin första kull har vi kvar den rödsilverfärgade honan Metallica.Och i och med att vi fick henne så har vi fyra generationer cornishar här hemma. Hos oss bor även gammel gammel morfar,den stora fina hanen Goldens Tango.
Vad fin hon är.

Fin tös. Visst är det Speciellt att ha hela 4 generationer hemma?!
Det har jag med.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
jag hon är speciell.Min önskan är att få en maskad dotter efter henne.Hon kommer paras med en blå stilig kavaljer här fram i höst.
Vilken vacker tös!
En härlig dam.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Härlig dam och på Topp när det gäller avel. Fem år enligt en del genetiker och uppfödare är då honan ger sin bästa kull. Den Blå killen har maskad farmor och maskad morfarsmor. Och vad jag vet är det friska och stabila linjer!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
ja den blåa pojken ser så go ut på alla bilder,så det blir nog en fin flicka till oss härhemma.
#7 Go och snäll och frisk är han,och ska ställas ut den 29/9.Kommer du?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jättevacker kisse! Ser alldeles mjuk och go ut!

Fina Meliss.Inte ett dugg partisk är jag.
Stolt ägare till tre La permer
Ho er veldig vakker! Jeg er også veldig svak for masket 
#13 va kul att du la ut en bild på Meliss lilla kille,hoppas allt är bra.