Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 208 ggr
A-M.H
0

..uppdaterat fotoalbum..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nya foton finns att kika på för den som har lust. Lust-tyngd är även CH S*Brave New Curl Cigaro, så om du tycker den manliga välpälsade killen skulle passa din eleganta hona hör gärna av dig. Han ropar så hjärtskärande här och tittar på sin "mamma"

Lullan1
0

Underbara bilder! Kyss

Leffe
0
smirik
0

Härliga bilder, jag gillar verkligen Cigge, tycker så mycket om maskulina hanar

Buffy-co
0

Myysigt!Gladvilka fina katter du har!

A-M.H
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 3..tack säger "mannen"…this one is for you onlyFlört

smirik
0

aaah jag tackar, underbar bild…håller han på med Tai Chi? Flört

Gittan
0

Snyggt

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

chikan
0

tjusigt! Tycker ju förstås inte att Alf ser ut att ha så vidare värst många, ehum, extrakilon… I alla fall inte om man jämför med vissa röda herrar hemma hos oss.

Aje-T
0

Ja den där Ciggepälsen är bara såååå sjukt vacker!

Linda357
0

oj oj vad fin, en av dom tjusigaste hanar jag har sett, kan instämma i att han ser mycket maskulin ut!

A-M.H
0

Thank You

chikan…nu är det nog så att jag lagt ut de bilder på Alfpojken som är fördelaktigast..för honom..där tigermagen inte syns ..ej heller päronformen..han är väldigt ruuuund om magen..egentligen..men en underbar kille..

Hanna-H
0

Cigge är så fin så Kyss Vilken sjuk päls han har! "Astrakan" hihi

La_Joz
0

Så fina de är! Alla tre är riktiga puddingar! Kyss

cherish
0

Cigge är lika snygg på bild som i verkligheten! ;)

Gillar verkligen bilderna på Alfiepojken … och Baileys hälsar att DET är en snygging *ähum* om nu killar emellan kan säga så utan att det misstolkas … *ler*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

LinusCRX
0

Jättefina bilder! Måste bara fråga hur du har hängt upp hängmattan på balkongen. Linus skulle bara älska att ha något liknande, men kan inte komma på någon vettig upphängningsanordning…..

A-M.H
0

#15..visst är det fiffigt…skriver i den här tråden..ähum..har ett slagbord ordentligt monterat på balkongen. Mellan bräderna finns små glipor där har jag trätt fyra strippar (du vet sådana där vita som man drar ihop sopsäckar med eller kallas de buntband) och dragit ihop stripparna till lagom stora rimgar och däri hängt upp hängmattan (det är ju fyra typ "karbinhakar" på hängmattan.

Om du inte förstår min beskrivning, vilken inte är helt solklar kan jag fota det hela.Oskyldig

chikan
0

#16 Jag tror jag fattade men om du orkar/kan får du gärna fota ändå! Spännande att se ju. Ska försöka mig på något projekt nu snart. Ska bara få ändan ur. La_Joz-puff eller A-M.H-hängmatta…? hm.

cherish
0

Psst, AMH, hängmattan - köpte du den på SW? Det glömde vi nämligen …

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

LinusCRX
0

#16 Tack! Jag ska hem och fixa lite så Linus får en egen hängmatta också.