Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 494 ggr
Buffy-co
0

Cornish+djurkompis..BILD-tråd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att det skulle vara kul med en tråd med våra Cornishar och deras djurkompisar - vad det än är för något…
Tillfällig kompis eller "syskon"…

Här kommer till att börja med ett av "tusen"gamla foton på Smilla som valp (år 2003)och gamle Danne..nu ängel..
Dom gillade varandra som synes..Glad

Buffy-co
0

En till…..Smilla,Buffy och Danne..

Aje-T
0

Åhh så söta de är! Här kommer Karin med sin kompis hon hittade förra sommaren. hann tyvärr inte med att fota när de pussade varandra försiktigt på nosen…

Buffy-co
0

#2 Men..vad söt!!Älskar ekorrar-jag ser dom inte lika ofta längre trots i stort sett dagliga skogspromenader…men visst finns dom.Hoppas det bara är jag som är blind, man vill inte att de ska bli utrotade!

På landet när jag var liten,hade vi jämt tama ekorrar på tomten som kom och tog mat i handen.

Vad gulligt att de pussade varandra!!Kyss

Linda357
0

men vilka fina bilder !

RacerDonnans
0

Härliga bilder på både hundkompisar och ekorre. Har ju redan visat den, men den passar så bra här, så här kommer Stacie igen med sin nya "retsticke" kompis, som jag också tror är oerhört nyfiken på henne då den återkommit flera dagar även senare.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MariaW
0

Här är en bild på Sara och en av mina 5 boston, Ida

Buffy-co
0

#5- den är helt underbar- så den tål att ses igenGlad!

#6 kanonbild-vad dom matchar varandra i färg och teckningSkrattande!!Såå söta!

LinusCRX
0

#6 & #7 Visst är de lika Skrattande Tycker det är helt otroligt att Sara putsar Ida!

Elica
0

Oj så fina bilder:-) Här är en med min kleinspetz Bagatella och Ascanio. (Bilden i sig är inte bra, men..) Dom två är goda vänner, Elica och schäfern Frank har hittat varandra, på min fåtoalbum finns några bilder på dom.

Elica
0

Oj så fina bilder:-) Här är en med min kleinspetz Bagatella och Ascanio. (Bilden i sig är inte bra, men..) Dom två är goda vänner, Elica och schäfern Frank har hittat varandra, på min fåtoalbum finns några bilder på dom.

AlexH
0

här är Saga och Enya tillsammans med Sture.. de delar nästan Korg.. Sture fick ligga på fårskinnet strax utanför Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se