Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 199 ggr
cherish
0

God morgon 20 juni

Gomorron allihop! Grattis till barnbidrag idag till alla som får! :)

Ska försöka ta mig på jobbet idag och sedan ut en sväng på stan och trängas (köpa födelsedagspresent till sonens kompis) och sen åka med sonen till fotbollsskolan. Ser ut att bli en solig dag, redan 8 plusgrader och ingen blåst. De börjar nog gräva upp vår gräsmatta idag lagom till våra vänner kommer imorgon - typiskt va?? ;)

Ha en bra dag allihop!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Leffe
0

God morgon. Sen idag. När jag sedan snabbt tar mig upp och ut till min buss och loggar in mig så är min första körning borttagen och nu sitter jag här en stund igen. Sköt om er

La_Joz
0

God morgon!

Idag skiner solen! Underbart!

Ska bli upphämtad av min far efter jobbet idag. Vi ska hämta katterna och sedan åka ut till Tjörn. Min stackars sambo fick inte ledigt imorn, så han jobbar till 23:15. Tur att det finns sena bussar!

Jag har fixat Internet åt min far, så jag hoppas att jag har tid att kika in lite under helgen. Ni får ha en bra midsommarhelg allihopa, och passa på att njuta av lite ledighet ni som är lediga!

RacerDonnans
0

Även hos mig skiner solen. Skall köra iväg barnen på fotbollskola och åka på jobbet en stund. Sen väntar allt jag skulle ha hunnit igår, men som inte hanns med pgaextra jobb som dök upp. Är lite hes idag efter gårdagkvällen som var en liten "sommaravslutning" för oss i arbetslaget med supermaffig grillmiddag med kycklingspett, grillade grönsaker, räkpaj…….. Anledning till min heshet är att kvällen avslutades med dueller i singstar! Gissa vem som vannFlört.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Linda357
0

hmmm, ingen sol här ännu, får väl vara glag att det är ljust ialla fall.  idag blir en lugn dag, puts fönstrena om det inte kommer regn.

chikan
0

Morrn morrn! Idag är en bra dag, det känner jag liksom på mig. Skrattande

AnneAlva
0

Godmorgon!

Satte mig framför iFokus på en gång när jag gick upp och fastnade så nu sitter jag fortfarande här och har inte ens ätit frukost, får lov att skärpa mig! Vaknade sömndrucket av att telefonen ringer och möts av en hurtig telefonföräljare. Det var inte mitt morgon-drömscenario kan jag säga… 

Dagen bjuder på en massa pyssel, mycket som ska fixas innan vi åker söderöver över imorgon och stannar över midsommarhelgen. Söderöver betyder tyvärr inte Italien eller något annat liknande resmål, men väl 30 mil ner till Östgötaslätten där jag har familjen. Det blir grillning, lekar och jordgubbstårta, precis som varje år. Jag gillar traditioner! Glad

Hoppas alla ni andra får en bra dag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Natali
0

Godmorgon!

Vaknade av att torktumlaren spelade sin glada avslutningsmelodi… Innan jag förstod vad det var….!

Här skiner solen. Men jag ska vara inne o pcka utställningsväskan, inför trondheim. Sen ska jag i o för sig handla inne i östersund, så komemr ut lite. Och i kväll blir det till att börja packa alla kläder. VI ska ju åka hela famlijen.

Hoppas ni alla har en bra dag! Denna dagen är början av resten av erat liv!

Natta

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Fritz
0

God morgon!

Sitter här med min lilla tjockis i knät, ser ut som om hon växer från dag till dag. Nu börjar hon få svårt att tvätta sig på nedra delen av magen och kommer man inte åt så får man väl ta sats (ser ganska roligt ut när hon gör det).

Idag händer inte mycket alls, sitter här och planerar inför utställningarna i höst.

Ha en bra dag!

smirik
0

God morgon

Är fortfarande sjuk, 7 dager med feber, jag är helt slut.

Iris har blivit enorm, hon har gått mycket in i sig själv och min lilla tjej som alltid är med och är super aktiv hon sover och sover dagen lång och helst på sin matte.

Midsommar kommer vi inte fira i år, sambon skall jobba men på lördagen är det Sankt. Hans i Danmark och då skall vi på stranden och grilla och se häxorna bliva bränt av på bålet.

Ha en underbar dag alla

Hanna-H
0

Solen skiner här med, men vad gör det? Jag sitter inne och är sjuk… Skrikandes Gick hem från jobbet igår efter att ha varit krasslig i en vecka, men igår svek det och jag orkade inte mer, alldeles matt och mindes inte ens mitt tel nr till jobbet då jag talade med DHL för att boka en frakt.

Vaknade imorse av att ett överljudsplan flög rakt över huset, jippie! Trodde det skulle störta i trädgården eller något.

Brorsan fyller 20 idag men det är tveksamt att det blir något firande från vår sida.

Blir så enormt rastlös av att vara hemma, jag är van att mina dagar är välspäckade. Så det kliar i hela kroppen fast att man samtidigt känner att man inte orkar. Knasigt.

Har ju i alla fall en gosig Bulle-mage att klappa på (Ja, nu pratar jag alltså om kattens..) Flört