Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 342 ggr
Eine
0

Vilka kommer till SNRF i Tierp?

Jag brukar inte vara den som frågar eftersom jag tycker det är lite halvtrist med utställning över lag. Men det är ett ypperligt sätt av visa upp mina nya raser så då är det ändå kul ibland. Och SNRF vill jag inte missa.Glad Har anmält 4katter och 3 olika raser. Någon gång ska jag vidareutveckla vad jag menar med att det är halvtrist att ställa utObestämd.Så håll utkik här framöver ifall det kan vara kul att veta.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Den enda katten jag skulle kunna ställa är ju stoppad så jag hoppar över denna gång.(Ställer inte ut om jag har dräktig hona eller kull  hemma)Q som inte bor här är stoppad och ställa henne för över-cert känns inte så motiverat.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

Var är utställningen??

Eine
0

I Tierp,ca 5 mil från Uppsala,norröver.Bra vägar och trevligt folk!Ska du anmäla så ska jag ordna liten gräddfil ,det måste ske nu nämligen.Tror det är 350 för första katt och 200 sedan .

nakenkatt
0

Typisk så klart min jobbarhelg! Hade tänkt åkt och titta utan katt den här gången,jag ska i alla fall chansa att ta semester.Går det så går det.

Eine
0

#4 Vore ju så roligt att träffas,och så får du se några av mina kissar.Flört

Åsa E
2

Om det inte vore för att jag redan anmält till Borlänge så skulle jag komma! Vill ju träffa DIG och dina katter Eine. Glad (Råkar inte vara så att du ska till Gävle i november? Eller har nån annan utställning inplanerad?)

Plus att det finns en chokladbit jag skulle vilja träffa! Cool

Eine
0

#6 Nej inget mer inplanerat än SNRF och UK i oktober. Sedan kanske Fräset i januari.Har ingen bil,det hade ju förenklat.

Wand
0

En del av foderavtalet till min cornish-tös är att jag mer än gärna får ställa ut vid uppfödarens sida, så det skulle vara hur kul som helst. 

Dock får jag hoppa denna gång, men en annan dag absolut! Cool

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?