10 september
Vad tiden går. Nyss var det augusti. Väntar på att apoteket ska ringa angående min lungmedicin så jag kan hämta den. Här hemma sitter Fröja och Sessan på balkongen. Pysen ligger på fleeceöverkastet och njuter i sängkammaren. Tina och Snuttan ligger nog på klätterställningen och funderar ut något bus till eftermiddagen.
Sköt om er
God förmiddag.Vaknade med världens huvudvärk.Börjar ordna till sig efter en tablett och en stor mugg kaffe.Ska försöka vila idag.Känner att det ej går att virka heller då ögonen kliar och svider,alltså bara gnäll härifrån idag.jag vill ju må bra.Hoppas ni andra gör det i alla fall!!

Solen skiner av och till.
Har en lugn dag idag. Skall snart till sjukgymnasten.
Toppe har taggit en tur ut i djurgården, ropar och letar efter sin käresta som åkte hem för en vecka sen. De blev så tajta så han kommer nog leta länge till. Fy så man gör mot dem.
Candy börjar bli gammal. Hon blir bara smalare och smalare. Om hon blir dålig finns inget kvar att ta av.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#2 Fina Candy

Undrar om fler än jag har vit text där man skall skicka kommentaren?Det var inte lätt att hitta. Drog med muspekaren över högra hörnet nedanför infoga video osv… tills jag fick en hand istället för pil, då var det bara att klicka.
Får luska vidare hur man kan ändra på det.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag har en grå ruta med vit text
Det har börjat blåsa ganska friskt här hos oss. Så det känns ganska kallt ute. Hoppas ni får en bra eftermiddag och kväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Jisses,gaden har gått! Nå,för 15 år sedan,just i dag ,blev jag farmor till en fin grabb.Tiden rusar iväg och vi med den.Ha en bra kväll.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora