Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 256 ggr
Leffe
0

Rapport från iFokusmontern

Montern för iFokus fanns nu i helgen i Uppsala på kattutställning med flyers från de flesta djursajterna på iFokus. På lördagen var det framför allt Hittekatter iFokus och Iller iFokus som drog till sig de flesta intresserade. På söndagen var intresset stort för alla kattsajterna samt för Gotlandsruss iFokus

Så här såg montern ut

Intresserade besökare

Lullan1
0

Härligt! Nu hoppas vi på många nya medlemmar! Du är värd en stor guldstjärna Leffe! Skrattande

chikan
0

Ser jättefint ut! Tyvärr var jag ute vid kusten i helgen och kunde inte komma. Ledsen Förrsten så tror jag att jag känner igen en av donnorna på bilden. Om jag inte tar helt fel förstås! Glad

Leffe
0

Det gör du nog. Har setts på utställningar tidigare bl a

A-M.H
0

#2 känner också igen en av "donnorna" på bilden..men inget resultat från utställningen har vi fått….

Gittan
0

Var där på lördagen och såg montern. Såg pampigt ut.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AnneAlva
0

Ja… kanske kan vara så att jag "råkar" befinna mig i bilden, men det var inte min idé, jag skyller allt på Leffe! Skrattande Ang. resultat så får ni ge er till tåls lite till, måste hinna läsa igenom allt jag missat under helgen först. Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

La_Joz
0

Kanonjobb Leffe! Som vanligt!

Anne.S: vi vill ha resultat nu!! (Och ja, jag känner också igen en av donnorna på bilden… Fick nästan lite déjà vu ifrån SNRF´s utställning. Du åt väl lite monter-godis åt mig med?) Flört

AnneAlva
0

#7 Självklart åt jag godis åt dig med! Det var jättegoda hårda godisar den här gången, åt en till dig och en till mig. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

La_Joz
0

#8 Är du säker på att det bara blev en? Flört Själv har jag ätit en stor påse godis varje kväll denna helg. Vi har sagt att vi bara ska äta godis på helgen, och helgen består ju utav fredag- lördag- och söndagkväll! Tjoho!! Stackars mina tänder…

cherish
0

Snyyyygg monter, Leffe!!! Kul att se dig på bild igen, Anne! ;)

Kram på er!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

EvaG
0

Montern ser pampig och snygg ut. Hoppas många hittar hit nu.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Sewena
0

Leffe, jag sa ju att jag inte fastnar på kort ändå envisades du med att jag ochså skulle stå där….Glad

Kul att fler får upp ögonen för iFokus, o fler raser funderar på att starta en egen sajt. Bra gjort!!

cherish
0

#12: Jaha var det DU som oxå var med på bilden?! *skrattar* Jag har nog inte sett dig från sidan .. TROR du hade håret i tofs när vi sågs i Sura … *hrm*

Kan skvallra att med lite tur kommer det snart ytterligare en ifokussajt om katter …. *ler hemligt*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

La_Joz
0

#12 Åh! Alltid trevlig med ansikten på folk man "känner" via iFokus!

chikan
0

#12 Säger som La_Joz! Kul med ett ansikte!