Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 269 ggr
EvaG
0

Utställning i Uppsala

Hur går det på utställningen i Uppsala?

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Silkwaves]
0

Undrar jag med - jättenyfiken - Kom igen nu - Gårdagens resulatat !!Flört

Natali
0

Jag vet sitt stacie fick sitt cacib. Sen vet jag tyvärr inte mera. Alltå Ingelas på Racer Donnans.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

cherish
0

Vet att Rexjens katter fick båda sina CAC! :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Sewena
0

Min Pippi fick CAC o blev även, lite oväntat, BIV. Domaren tyckte om henne men sade att jag ska hem o kamma henne mer eftersom hon börja fälla o har lite lång päls.

Min tjocka,tjuriga Wera fick även hon CAC. Så nu är det slut med gosaker o annat onyttigt. Bulan på magen ska bort…

Det var en otroligt bra hall, med läktare o bra organiserat med burar o gott om plats..

MonicaLagerquist
0

Ögonaböj fick ex men certet gick till en annan hona.Aro tog sitt CAGCIB

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

Hej!

Tack EvaG som undrar och tänker på oss. Kom hem sent i natt så jag har tagit det lugnt på förmiddagen. Nu kommer vårt resultat. Stacie tog sina CAGCIB båda dagarna så nu hoppas vi på de två sista i Trondheim nästa helg. Hon blev tvåa i NOM båda dagarna med rejäl konkurrens. Bengalerna hade Bengalextra och på lördagen gick 33st i färg n24 hos sammadomare som vi varav jag tror 12 var honor. Den dagen gick inte så oväntat NOM till en fin Bengal. Söndagen blev det en Devon som tog det. Lite snopet att stå som tvåa båda dagarna men ändå härligt att hon faktiskt var aktuell båda dagarna.
Hade ju varit kul med en liten pokal då även NOMarna fick det denna gång. Inte ens när hon blev BOX förra året har vi fått en sån, eller vid tidigare BISar så vi är fortfarande utan.

Måste dock säga att det var en härlig helg och vi är jättenöjda.
Kul att träffa Anne.S (hon har en del att rapportera, men det får hon göra själv).

#4 Grattis än en gång även till dig och kul att äntligen träffas utanför forumet.

#5 Stor puss och grattis än en gång till pussgurkan Aro. Det var så kul att få mysa med honom igen och bli påmind igen varför han fick "äran" att bli pappa till mina små. Kul att få visa upp honom för "spekulanterna". Även grattis till Ögonaböj som fick sina poäng även om certet gick till en annan denna gång.

#3 Hej där! Kan ju berätta att jag insåg sista minuterna igår att "din" Jenny var på plats så nu har vi träffats och är laddade inför grillningen nästa helg Glad! Det var trevligt att träffa henne och jag är glad att jag får mer tid att lära känna henne nästa helg!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Wiveka]
0

Grattis till er alla med finfina resultatSkrattande

flis
0

Stort Grattis till er alla.

AnneAlva
0

Nu så, efter att slutligen ha läst igenom alla trådar från helgen så kan jag nöjt luta mig tillbaka och skriva lite själv.

Vi hade en lyckad utställningshelg. På lördagen tog Kyra sitt andra CAC och blev NOM för Louis  Coste i hård konkurrens! I panelen gick BISen till en annan kisse, men jag var stolt som få över att hon ens var där så jag satt och pyste av stolthet. Skrattande Lethe tog Ex1 i konkurrens men domaren Anne-Gro Edström nominerade en annan katt till panel. 

På söndagen tog Kyra sitt tredje CAC för Anne-Gro Edström och blev champion! Hon blev inte nominerad denna dag men det gjorde absolut ingenting, jag var så stolt ändå! Glad Lethe blev bedömd av Fabio Brambilla och fick Ex1 och NOM, förvisso utan konkurrens, men han älskade henne och hon fick en jättefin bedömning! I panelen fick vi dra henne för hon var lite för bångstyrig, men jag är inte besviken på henne alls. Det var en lång helg och hon börjar bli fertil så hon har hormoner som sprutar ut genom öronen på henne, inte konstigt att hon blev lite tvär, stumpan.

Jag är jättenöjd med helgens resultat och nu tänker jag vila från allt vad utställningar  heter över sommaren och låta katterna göra detsamma!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

cherish
0

Stort grattis till er allihop - vad roligt att det gått så bra!!!!!! :) BIV och nomineringsuttagningar är inte fy skam, bara så ni vet det!!! :)

#6: Japp, "min" Jenny var det! :) Hade glömt berätta för henne att du skulle vara där *sorry* men jag är glad att ni hann träffas en kortis iaf, det blir ju mer av den varan till helgen! ;) Och du, hoppas du får en pokal till helgen då … ;)

Vet oxå att Rexjen (Jenny) fick CAC på sina katter även igår då …. :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Buffy-co
0

GRATTIS till alla som känner sig träffadeSkrattande!!!

kissan78
0

Grattis till era resultat!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Leffe
0

Resultatlista kommer under veckan

smirik
0

Grattis till alla fina resultaten

chikan
0

Grattis allihopa! Det är så roligt när det går bra för våra ifokuskatter!