Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 431 ggr
Leffe
0

3 september

Tänk att man helt vänt på dygnet och allt är sportens fel. US Open i tennis går just nu för fullt på teven. Katterna bryr sig inte. De sover som stockar.

Sköt om er

lockar
0

God morgon. Börjar jobba idag efter fyra veckors semester.

MrsCecilia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första dagen på nya jobbet!!

Robban har börjat bära in en massa saker från altanen, i fredags kom han in med en daggmask (levande) och i går kom han in med en hårig larv (som nog stukit honom i munnen)

Dessutom har vi köpt honom en ny krisbädd. Den verkar funka *puh*

Ulricah
0

Strålande solig dag och idag börjar skolan igen, tänk jag känner mig som på lågstadiet när man fortfarande längtade till att skolan skulle börja igen efter sommarlovet, det är härligt när man känner att man hitat rätt till slut Glad

Ha en bra dag alla, det tänker jag ha Flört

nakenkatt
0

Måndag igen.Solen skiner faktiskt som omväxling.Ledig efter en tuff helg med feber,men det gick skapligt i alla fall.Det blir inte några större utsvävningar de här lediga dagarna,ska inrikta mig på att bli pigg till onsdagen när det är jobb igen.jag ska bla beställa tid för scanning av Meliss som ska paras i höst.

LiloN
0

Hoppas febern håller sig borta idag så jobbet flyter på bra. Måndagar = packa ordrar efter helgen hela dagen. 

Dottern har börjat plugga på distans idag… hon sitter och mumlar på andra sidan rummet om allt hon inte fattar. Flört

Har precis spårat och kollat för att se vart Igors blivande klätterträd är någonstans. Kan ju vara bra att vara hemma så inte paketet ska hämtas någon annanstans när det tydligen väger 31 kg. Förvånad

nakenkatt
0

#5 Va kul för dig att få hem en kattunge!Är Igor maskad?? Ja den här febern var jobbig hoppas du blir frisk snart.Det måste vara någon envis bacill det håller i sig så länge också.

LiloN
0

#6 Ja, han är maskad. Med blåa ögon. Redan en stjärna hemma hos oss fast han inte är här än. Hopplösa baciller… Jag hoppas på mitt penicillin. Dag 4 nu…

#1 Lockar! Förresten… Du kan ju anställa mig som barnvakt när du är på jobbet… he he he…

jeenova
0

Var på läkarbesök idag för att kolla om min näsa behöver opereras eller inte.. och det blir ingen operation! Yes! Så nu kan jag kika omkring på cornishar för omplaceringar/lån :D

(Menar låna för en kort period ifall det funkar.. inte som en banklån)