Utställning i Skellefteå
Puh,,, nu är det utställning i helgen.. En massa att göra, men det är ju superkul. Jag ska inte ställa ut i år utan bara jobba. Är det nån härifrån iFokus som ska dit? Jag kommer att jobba som veterinär ansvarig och sedan i sekretariatet. Skulle vara kul att träffas i så fall..
Ha en bra helg, min son har sin sista skoldag imorgon för detta år.
Vi åker den 24 Augusti på långresa till Thailand, vi är borta till den 20 November. Så gossen ska gå skola på Koh Lanta 
Jag kommer till Skellefteå men bara på söndagen, med mig har jag tre sphynxar!
Låter underbart med en sån lång resa!! Spännande att gå i skola där, blir en härlig upplevelse för din son!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Lycka till med utställningsjobb respektive utställandet.

#1 såå kul, då ses vi i incheckningen. Är vet ansvarig där
#3 Då får du säga hej!! Är nog inte så lätt att missa mig när jag kommer konkandes med tre sphynxar! Har en 'medhjälpare' så jag bär inte allt själv. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

S*Jazz-Annas Texas blev BIS idag med alla röster i panelen 
#5 Grattis!!! Kan vi få se en bild på underverket?
#5 Vad glada Assar & Carina måste vara!! Texas är ju en jättefin kille så det är väl inte så konstigt! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#8 Wow! Vilken snygging!
# Grattis Anna och Texas! Förstår att den snyggingen tog BIS!

Komplett resultatlista finns redan på hemsidan, men den är lite svår att hitta för den är under domarfördelning…
http://solkatten.skelleftea.org/sol_resultatlista_20070616.pdf
Förstår att han vann!

Grattis…

Grattis! Va roligt. Han är fin..
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Stort grattis 
Grattis i massor! Han är en riktig snygging 
Grattis Texas och ägarna! Texas och Ruskträsk är båda så fina, så fina… AnnaS, du måste vara njöd med din uppfödning! Hoppas på sådana resultat i framtiden också!

TACK igen för alla gratulationer! Nu tycker jag det är Ruskträsks tur med framgångar 
#17 Ja, jag är väldigt nöjd med de två killarna. Synd att det inte var en hona i den kullen. Jag hoppas så att jag får en hona efter Ruskträsk!! Håll tummarna att Juppi behåller ungarna den här gången! Har du sett vem Texas är lik? Tea såg det på en gång…
Oj så härligt han ser ut! Man ser verkligen hur mjuk och go pälsen är. Det är sådana där katter man ska visa för folk som inte tycker att cornish är vackra!
Anna: Grattis grattis!! :) Jätteskoj att det gick sååå bra! Det är verkligen en härlig känsla att få ett BIS, för dig som uppfödare oxå juh!!! :)
Kissan och Kmedist: Hur går det för er tro …? Ni måste höra av er så fort ni kommer hem juh! :) Himla spännande med utställningar ….!
Och förresten Kmedist - jag är inte alls avis .. *tss* Thailand … vad är väl det mot en resa Trondheim dit vi ska nästa helg …? Inte nåt alls …..!! *suckar lätt avundsjukt* Annorlunda att gå i skola utomlands *ler* och jag hoppas ni får en härlig upplevelse av långresan!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
# 20 ??
Jag har inte varit på utställningar efter SW.. Men jag var i Thailand i januari med min man, vår bröllopsresa.. Inte har pengar at gå tillbaka inom kort…
#21: FÖRLÅT!!! *skrattar o skakar huvudet* Det var naturligtvis Aranels jag menade …. Jag vimsade verkligen till det, jag är HEMSKT ledsen!!!!!
www.shaneequas.com
# 22 
#20#21#22 Hihi, stackars dig kmedist! Här går cherish och lurar dig att du har vunnit en resa till Thailand!
*skrattar* Ja otroligt genant är det iaf …. Ähum, får skylla på hala tangenter eller nåt sånt … *visslar o tittar i taket*
www.shaneequas.com
Så nu är man hemma igen!!
aranels, det var trevligt att träffas!!
Sphynxhonan min fick sitt första cert och likaså hennes bror som vi hade med oss idag. Min grabb Chino fickj sitt andra cert och blev även Bis med två röster av tre, den tredje rösten knep vackre Texas!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#26 STORT GRATTIS! Fick just rapport från Carina, de är nöjda med helgen 
#27 Tackar! Förstår att dem är nöjda!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Kissan78. Jag skrev ett inlägg med stort GRATTIS till dej och Chino, men vet inte var det tog vägen. SÅ nu gör jag det igen. GRATTIS!!!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#29 Tack så mycket!! Är stolt över min lill'fis'!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Grattis till både Kissan och AnnaS (då även till Carina och Assar förstås). Har ju nyligen träffat båda snyggingarna i Övik. Denna gång åkte vi åt olika håll så jag hamnade i Uppsala.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

GRATTIS AnnaS och Kissan78 samt till er andra som var med!

#25 Jag undrarde ju lite vad du menade heheehhehehe. Det ska bli jätte mysigt att åka iväg…
Veet att det inte har nått med Cornish att göra,, men jag var bara tvungen att dela med mig :)
Imorgon ska Kenya besiktigas, hon ska flytta
Jag gör ett nytt inlägg senare om det
Kraaam och stort grattis till din suuper fina Spynxar Kissan
Grattis Kissan! Pussa alla snyggingar från mig! Otroligt roligt att höra!! Blir spännande till helgen då …. ;)
www.shaneequas.com
Tackar för gratulationena!
#34 Jo även om man inte vill hoppas på sånna fina resultat så känns det ju ändå lite spännande inför helgen. Det har ju onekligen gått bra för båda mina pojkar…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se