Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 179 ggr
Gittan
0

God morgon 18/6 2007

God morgon. Ostadigt väder och jag ska ut med hunden. Barnen sover. Ha en bra dag allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

God morgon. Måndag - vad är det bästa med måndagmornar? Jo det är en hel vecka till nästa måndagmorgon. Sköt om er nu

Lullan1
0

God morgon!

Har packat resväskan, ska i väg på teambuilding med arbetskamraterna. Det ska bli jättekul, men samtidigt känns det jobbigt att behöva vara borta från familj och katter i 3 dagar. Nåväl, jag får väl se det som en välbehövlig husmorssemester! Skrattande

Hoppas att ni alla får en härlig midsommarvecka!

cherish
0

Gomorron allihop!

Lullan: Hoppas du får kul, det brukar det ju bli! Och du, alla klarar sig utan dig - det är nog du som får det värst! :) Brukar vara så med mammor … ;) Passa på att njuta lite av att bl a sätta sig vid dukat bord, bli uppassad och slippa göra allt du gör annars! *kram*

Familjen har precisåkt och jag har tagit tabletter och ska däcka ihop i sängen. Har en huvudvärk som inte vill ge sig och efter en natt av sömnlöshet och oro pga makens snarkningar och andningsuppehåll (han HAR försökt kontakta läkare o få en sömnapnéutredning men han får återkomma i augusti för läkartid!!!) är jag nu helt färdig … så huvudvärken blommar!

Solen skiner, det är ca 14 grader varmt redan och hunden var lycklig över den svala promenaden i morse men själv önskar jag mer värme. *ler*

Ha en bra dag allihop!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

[Silkwaves]
0

God morgon !

Här är det grått - typisk måndagmorgon och Leffe -jag håller med du - det enda goda med måndagmorgon är  att det dröjer en vecka tills nästa…

smirik
0

God morgon

Var hos läkaren i går och han trodde jag hade scharlakansfeber! Bra gjort att få barnsjukdomar som 36 årig.

Vi letar störa lägenhet - 60 kvm är lite väl litet när man skall ha uppfödning och någon gång i framtiden också barn. Ända problemet är att lägenheter i köpenhamn är sjukt dyra och det hjälper inte än att flytta till förorterna där är prisnivån ännu högra haha. Lotto vinst sökas Flört

Ha en underbar dag alla

Fritz
0

God morgon!

#5 det låter inte så kul, krya på dig…

Själv ska jag inte göra så mycket, har ganska mycket värk i kroppen idag så det är att ta tabletter och sedan gå o lägga sig. Väntar på att läkaren ska ringa vid 11-tiden, så man får väl vara vid medvetande tills dess.

Ha en bra dag!

chikan
0

God morgon. USCH vill inte jobba! Det är nog det enda jag har att säga just nu. Tur att det inte är sol-och-bad-väder i alla fall. För då skulle jag nog vara ännu grinigare för att jag måste sitta här framför datorn.

Aje-T
0

God dag på er! Jag hinner aldrig in här före lunch så det är väl lite sent kanske. Sitter på jobbet och läser, som vanligt ;-) Det är så roligt att se vad ni hittar på, och hur vädret är utanför Stockholm, som är grått och kallt idag och en stor kram till er som inte mår så bra!

A-M.H
0

God kväll..ja en annan jobbar ju och hinner inte alltid…

# 5 stackare och scharlakansfeber av av alla barnsjukdomar, kunde du inte ha hittat nån bättre sjukdom..jag hade röda hund samt även påssjuka som vuxen..fy så sjuk jag var…sköt dig ordentligt så du inte får några "sviter" av det..

Nu skiner solen i huvudstaden o Ankie o Leffe snart är måndagen slut och det är en vecka till nästa ….måndag..

Tre dagar kvar o jobba denna vecka…Häärligt..

Ha en bra kväll !!

La_Joz
0

God kväll!!

Hoppas ni alla har haft en skön helg!

Tja… Vad har man gjort idag? Inte särskilt mycket mer än jobbat. Igår satte jag och sambon ihop katternas nya klätterträd. Jag trodde att de skulle vara med och hjälpa till, men vi fick locka upp dem i klätterträdet med godis. Hm… Nåt fel på mina katter tror jag. 

Jag håller för fullt på att träna kommandon med Isa varje dag. Nu kan hon "sitt" och "puss" riktigt bra. Har börjat lite smått med "ligg". Får se om det går lika bra!

Ha en skön kväll allihopa!

AnneAlva
0

God kväll!

Jag har sovit och vilat större delen av dagen och sömndrucket suttit och kikat på tv resten. Är trött som få och har redig huvudvärk av sömnbrist och vätskebrist. Tur att UK bara har en utställning per år…  

Sitter och kikar roat på husse som kommit på en ny lek, "rulla kattungar i sängen". Den är högt uppskattad och småttingarna står på tur för att få sig rullomgång. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Inlägget är låst för nya kommentarer