Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavelshane-finnes-sökes
Läst 1911 ggr
novas-hamster
0

EFTERLYSER HANE!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej min hona löper här hemma nu och då jag vill ta en kull efter henne så söker jag en snygg kille till henne med ljus och lykta.

Då jag är ganska ny så Känner jag inte så många människor med Cornish i Göteborg. ( där jag bor)

Hon heter Goldens Övina . Är grand champion och jag vill jättegärna ta en sista kull på henne innan hon blir för gammal. Dels för att hon är så fin, och har en underbar personlighet (iofs har väl alla cornish detta )

Dels för att jag själv vill så gärna ha en liten bäbis efter henne. Så snälla ni, kan ni hjälpa mig? mvh Noomie

[Wiveka]
0

kolla in på Nordiska rexringen

novas-hamster
0

tack =)

Eine
0

Beror på vad du menar med snygg? Vill du komplettera  ,eller vill du förstärka något hon redan har? Päls behöver du nog inte bekymra dig över,den är ju så fin. Ring runt till uppfödare och fråga om priser och om du måste rätta dig efter några villkor. Det är en djungel därute..Likaså vet jag inte om du önskar tester på hannarna,ev blodgrupp .Så det är svårt att råda dig rakt av.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Katten heter Goldens Övina.Hon tillverkades här hemma hos oss julen 2004.

Hennes pappa är EC Nattsmygarn Ferrari och hennes mammaheter Goldens Sol.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

Aha,kändisar!Roligt!

novas-hamster
0

Hej alla, har nu hittat en jättefin hane till Övina. Englatassens Valentin..supersnygg kille med fin päls =) Så nu hoppas vi med tummar och klor att det har gått vägen och vi får vår kull här hemma i agusti =)=) mvh noomie

MonicaLagerquist
0

Lycka till med kommande kull.

nakenkatt
0

valentin är jättefin.

MonicaLagerquist
0

Hur går det?Är Övina dräktig?

Eine
0

Snygge Valentin var ett gott val! Inte mycket ungar,underbara pälsar och lagom blandning av importer och svenskt!Hoppas hon blivit dräktig nu!

MonicaLagerquist
0

Har det kommit några kattungar?