Snart nybliven CRX ägare
På söndag så kommer mina 2 cornish rex honor hem till mig <3 Det är mina första katter och de är två vuxna damer i sina bästa år.
Håller på för fullt med att fixa mitt hem. Blommor i fönstren som ska flyttas ect. Fällar att klippa till för att lägga i det största fönstret. SOm jag tror att de kommer att ligga mest i. Då det är där man ser alla fåglar i det stora trädet.
Väntar på att snickaren ska komma för att bygga min kattgård. Så att de kan gå ut och kolla in fåglar och lyssna på syrsorna som spelar nu på kvällarna.
Är just nu både nervös och spänd inför att bli kattägare. Ska förbi djuraffären för att kolla in lite leksaker och annat roligt som kan tänkas finnas.
Bilder kommer att komma senare, när de har installerat sig ordentligt och känner sig trygga.
// Boel

Så roligt för dig att få hem 2 kissar. När man väl skaffat rexar vill man inte ha något annat =P. Sätt fast ev blomkrukor med dubbelhäftande tejp så sitter de där de ska. Du måste lägga upp bilder på dem sen =D
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Blommorna ska ner i en egen blombänk. Då en av dom inte direkt går att köpa. Den är ett skott från min mormors hibiskus.
Resten får häftas fast 
Som sagt bild kommer när de har slagit sig till ro.
Vad skojigt! blir spännande hur tjejerna ser ut
grattis och lycka till med dina flickor!!!!
Grattis och lycka till.
Låter underbart!
Vi är också i taget att skaffa vår första katt. Försöker bara hitta "den rätta".
Lycka till!
Lycka till!!
Första tiden är en upplevelse och inte alls som att "skaffa katt" som vanligt..Att bli med rex är en väldigt speciell upplevelse.
Min lillplutt har bott med mig ett år nu (med sin vanliga kattkompisar) och är det mest underbara man kan tänka sig (oftast) Ibland vill jag å andra sidan ge bort honom till första bästa..
ja mycket välkommen ska du vara.

#9. Det är dom damerna du tänker på. Mini och Ojoj 
Nu har dom varit här några timmar och Ojoj uppför sig som om hon alltid bott hos mig. Har redan lekt lite med några leksaker. Mini är mer orolig och vankar mer. Men som sagt dom har bara varit här i ca 2 timmar. Mini invigde soffan för kloklösning.
Säger jag till så slutar hon, och jag lockar henne till klösbädan som jag satt upp på väggen. Ska lägga skydd på soffan så blir det bra.
Och nu hjälper Ojoj mig att skriva detta inlägg, och nu kom Mini. Härligt.