Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 203 ggr
Gittan
0

God morgon 15/6 2007

God morgon. Sommarlov så grabben får sova en stund längre än vanligt. Lillflickan ska till dagis. Har varit ute med hunden. I dag blir det en härlig sommardag jämfört med gårdagen.  Ha en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

chikan
0

Godmorgon! Ser ut att bli en ganska varm och solig dag idag igen. Härligt tycker jag. Och så är det ju fredag!! Vill bara soooooova och ta det lugnt och slappa och mysa med sambon och katterna.

Leffe
0

God morgon. Halva månaden har snart gått och 2 juli börjar semestern. Det verkar bli en solig dag här. Har sovmorgon då skolungarna jag kör inte ska till fritids idag. Får tillbaka i eftermiddag då jag ska hämta på två fritids samtidigt - 20 minuters bilavstånd mellan dem - föräldrarna kommer att stå och hoppa där hemma, min mobil kommer att gå varm.

Sköt om er idag

La_Joz
0

God morgon!

Ja, här ser det ut att kunna bli bättre väder än igår. Jag hade ju föredragit moln idag också, men man kan inte alltid få som man vill! Nu ska jag dra på mig målarkläderna och sätta igång!

Ha en skön dag!

EvaG
0

God morgon. Sticker nog till Flatenbadet i dag och tar det lugnt. Ha det bra i dag allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

smirik
0

God morgon

Har fortfarande feber så det bli ännu en ofrivillig dag hemma. Katterna tycker det skit mysigt och hoppar kring på mig, jätte roligt när man har ont i hela kroppen Förvånad

Ha en underbar dag alla

Sewena
0

Godmorgon! Solen lyser men vindarna är kalla. Funderar starkt på att fixa sommarfrisyren o lite färg me. Är ledig idag o har inget speciellt att göra…alls..

En spännande helg kommer det att bli iallafall…mer om det senare.

AnneAlva
0

Godmorgon!

Ligger i startgroparna för att åka iväg och ställa upp burar och ställa iordning utställningshallen inför imorgon. Mycket att göra, blir nog en sen dag för min del och bums i säng när jag kommer hem. Ja, pussa lite på katterna först förstås. Glad Jag har planerat att återuppta mitt liv efter den här helgen, så mycket att göra att jag har stressat upp mig redan på förhand. *suck*

#3 Hoppas inte måleriet blir för besvärligt i värmen, jag ska försöka skicka lite mentala moln din väg. Räcka ut tungan 

#5 Krya på dig vännen, är inget kul att vara sjuk. Ledsen

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

emiya
0

Äntligen fredag! Gubben kommer hem efter hela veckan ute!

Sol med svala vindar, en härlig dag! Ska strax ut och handla.

I kväll är det gårdsfest med grannarna. Då blir det nog lite ost och kex, misstänker jag…….

Ha en skön dag allihop!

#5 Krya på dig! Inte roligt att vara sjuk på sommaren.

Lullan1
0

God kväll!

Vi har haft världens flyttstök på jobbet idag! Hela kontoret ska flytta till nybyggda lokaler i helgen och allt ska vara klart på måndag! (tror cheferna, vi får väl se)

Nu är jag på väg in till min fantastiskt trevliga granne, vi ska äta pizza och dricka vi… *hrm* äta kex.

Krya på dig smirik!

Ha en bra kväll! Skrattande

Anna77
0

Ha en fin kväll! Själv sitter jag ensam och har tråkigt.

Leffe
0

God natt. Nu står iFokusmontern på plats i Uppsala. Ska vara där kl 7 i morgonbitti förhoppningsvis.

Inlägget är låst för nya kommentarer