5 augusti
Här arbetas det. På fritiden håller jag på att packa ned det jag kommer ta med mej i flytten. Som tur är har jag inte så mycket här. Önskar er alla en trevlig söndag.
här arbetas det också.Ska jobba kväll,äta tacopaj står det på söndagens program,jag kan gärna göra den men blir glad om jag slipper smaka,tar nog med mig matsäck!! idag är Metallica på dag 11,jag hoppas ju det går bättre denna gång.jag får snart veta det.Tänk vad man kan längta efter något så mycket,det finns inget som är så underbart som lukten av små kattungar.Går det som jag hoppats på ska jag ha en vecka ledigt i september och bara njuta av dem i fulla drag.Trevlig Söndag önskar jag er alla.
Nyss uppstigen. Såg OS till ca fyra i morse. Nu är OS påsatt igen. Katterna har fått mat och jag tagit min medicin. Nu sover katterna och jag är vaken.
Sköt om er

Här hade vi kattäventyr inatt.
Cissi skulle absolut ha tag i en harkrank som satt uppe vid taket.
Hon hoppade upp och greppade tag i gardinkappan om rasade ner med ett brak. Hon tog med sig två krukor som föll över ett litet akvarie.
Jag städade upp och satte mig. Mer hann jag inte innan Stacie hoppade i samma fönster, landade på en stor kristallvas som ramlade ner på akvariet där toppglasskian studsade upp och kom på kant så den rasade ner tillsammans med vasen i akvariet.
Vasen är lika hög som akvariet brett och den la sig på botten bredvid glasskivan. Knepigt nog kunde vi bara plocka upp vas och skiva ur akvariet och lägga tillbaka skivan som lock. Att inte skivan eller akvariet sprack är för mig en gåta.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.