Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 261 ggr
cherish
0

Trondheim midsommar 2007

Tänkte kolla en sak .. Jag vet att många ska iväg till utställningen och många ska visst bo på Sandemoen camping oxå. ;) Funderade därför på att ta reda på HUR många vi blir ….? Min familj och vänner tänkte grilla, vore jätteskoj om vi blev en hög som kunde passa på att träffas och grilla tillsammans! :)

Vi åker över redan på midsommarafton och ska fira lite midsommar oxå, om nu våra vänner lyckas ta sig upp till oss .. *blinkar* Hoppas kunna komma dit i tid för grillning, annars finns ju lördagen tillgänglig.

Så - hur många blir vi??? ;) Kan ju passa på att ha en cornishrex.ifokus-träff då tänkte jag …

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

kissan78
0

Ska ju till Trondheim också men vi bor på hotell… Så det blir ingen grillning tyvärr för oss.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RacerDonnans
0

Vi kommer (antagligen, vågar ju inte ta ut något i förskott).
Jag och Dragon Rebell. Vi bor på Sandmoen men kommer först lördag. Grillar gärna då omdet inte regnar!
En träff kan vi ju ha i alla fall!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Natali
0

Jag och min famlij kommer ju, det vet du ju. Bara bilen kan funka, Nu står den…..Skrikandes

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

cherish
0

#2: Men vad kul! Klart vi ska ha träff ändå även fast ni kommer på lördag juh! Varje kväll .. ;)

#3: Japp, jag visste ju redan att ni ska komma *blinkar* men vad säger du, vill bilen fortfarande inte …. Typiskt, nu när vår funkar!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Natali
0

#4 bilana våra kanske sammarbetar? Den ena vilar, och den andra jobbar…Räcka ut tungan

Henke ska nog kolla på den med lite mek hjälp. Nu hjälpte inte ens att lufta bränslet…Så där fick jag stryka den teorin… Hoppas det är något enkelt som går att hitta…. Annars får jag åka med cissi, de har ju också stor bil, men då vill nog henke stanna hemma. Om inte uffe övertalar honom att åka med uffe o bada….Oskyldig

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Denna kommentar har tagits bort.
Leffe
0

Har varit på utställning några gånger i Trondheim. Trevliga utställningar

Dragonrebell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjena. Jag och Ingela kom med till Norge! Jag ser verkligen fram emot det!Cool Det blir faktiskt första gången i Norge för min del. Tja, om jag inte räknar att jag var där när jag var nyfödd med mamma och pappa!Skrattande

Vi ses!

Kram på er alla!

Ps. Skickar med en tidig bild på Tjorven och Dina. Han är inte ens året på denna bild, och den gör honom inte rättvisa, men jag tycker att den är så härlig!

EvaG
0

Själv kommer jag tillsammans med några vänner fira midsommar i skärgården.

Medarbetare på Vilda västern iFokus