Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 335 ggr
Sewena
0

Nu flyttar de...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

till sina nya hem..

S*Sewena Zirak har redan flyttat o har funnit sig till rätta i Sollentuna

De två tjejerna, Sewena Zamin o Zaragamba flyttar tillsammans till Lidingö i eftermiddag.

Nu kommer det att bli tomt i lägenheten, inga spännande fynd att hitta på morgonen efter kattungarnas party på natten. Den enda som blir kvar är Zigge o han får stanna ett tag, för han är anmäld till kattutställningen i Kalmar. Så den som vill se honom "live" får ta sig dit ner…sen får vi se vad som händer.

Sewena
0

Här är S*Sewena Zirak, innan han åkte

Sewena
0

Här är S*Sewena Zamin

Inte så bra ljus men det får duga

Sewena
0

Här kommer S*Sewena Zaragamba

chikan
0

Önskar att jag hade möjligheten att komma till Kalmar och titta lite på Fuffens-look-aliken Zigge! Underbara sötnos. Vad skönt att du hittat hem till allihopa Sewena! Lycka till på utställningen också.

Lullan1
0

Åh vad det måste vara jobbigt att skiljas från sina små gossetroll! Hoppas att de får fina hem där de kommer att trivas! Skönt att du har Zigge kvar iallafall, han är jättefin!

RacerDonnans
0

Jag säger som du Chikan. Hade hoppats att han skulle till Uppsala men den turen hade jag inte. Det är alltförlångt för oss ner till Kalmar tyvärr.
De är alla fina och jag önskar dem lycka till i nya livet. Sen gillar jag Zigge mest. Han har så fin ögonform och fina öron. Profilen är svår att se på denna bild men har har många plus. Sen ser han ju så genomgo ut att man skulle vilja pussa lite på honom.

Rub

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Sewena
0

Jag har en profilbild på honom, för den som inte tittat på min hemsida.

RacerDonnans
0

Var det där en liten pik? Flört.

Jag har ju varit på din sida. Har skrivit i gästboken om jag inte minns fel, men har av någon anledning minnst bilderna på Zigge hur jag nu kunde göra det. Sen nu när jag såg den måste jag ju erkänna att jag sett den bilde i alla fall. Du har ju visat mig den.
Asch mitt minne är bra men väldigt kort ibland.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buffy-co
0

Gud så fin Zigge är!!Kyss

Anna77
0

Sötnos! Han och Näsan är lite lika varann med fläckarna runt näsan!

Jag ska till Kalmar..var det på söndagen??

chikan
0

#10 Har jag också tänkt på! Att han är lik Näsan alltså. Typ som en blandning av Näsan och Fuffens. Detvillsäga en riktig drömkatt! Skrattande

Anna77
0

#11 ja såklart

Fritz
0

#10 Ja, det är på söndagen rexarna ställs….

LinusCRX
0

Näsan och Zigge borde ställa upp i "Lika som bär" klassen vid Järvas utställning i juli!

Sewena
0

Jag jobbar den helgen så jag kan inte komma, men ska försöka att ställa honom i augusti om inte har lagt beslag på honom tidigare…Halvfoder eller något sånt i närheten av Västerås…? Men domaren i Kalmar för säga sitt först..

Anna77
0

Kul, då ses vi i Kalmar men jag tittar nog bara för jag har katthemmet att sköta om den dagen och det ät runt trettio katter att sköta så det blir nog ingen lång visit i Kalmar, men dit ska jag iaf!

EvaG
0

Vad bra att katterna får det bra.

Medarbetare på Vilda västern iFokus