Nu är de små nio veckor

Lilla Vera 

vad vi har längtad efter nya kort, hon är så fin så fin majsan. Pussa på henne massor från oss.
Dem andra är också så snygga, svart-vita killen är helt otrolig

Men VAR hittar du alla köpare i Karlstad?
SUPERLÄCKRA är de i alla fall allihopa! 

OJ…så kär jag blev i svart-vita killen…
kärlek vid första ögonkastet..(nje jag har ju sett honom när han var mindre förstås..)
Alla är dock supersöta…

Oh! Så underbara de är allihopa! Hur lyckas du få dem att posa så framför kameran? Du måste väl sitta på vakt med kameran beredd dygnet runt…
Vilka fina fladdermöss du har! 
Jättefina missar!
Sara

La_Joz: Jag väcker dem och då är de ganska stilla
Anna S: Just det..Det blir tre Faries katter i karlstad nu..Lustigt att det är i samma stad de hamnar allihop..
Fy fy majsan! Inte väcka små söta bäbiskissar. I min kattungebok står det att man kan hämma deras utveckling om man väcker dem för ofta. Men du är förlåten eftersom vi får se så söta bilder. Jag tror de överlever. 

#11 Ja, och jag har inte sålt en enda till Tidaholm 
Godingar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Paddavit 

#15: Haa, kanske skall jag redan nu beställa en unge från den där padaviten! :-) Hon är läcker som bara den. (och kommer rätt så nära) Då skulle ja vara lite bättre vaccinerad mot alla dessa supersöta småttingarna.

#17 Och han är min, bara min. 

#18 Hoppas du inte är den svartsjuka typen….här är ju en till som är kär i Stig..
Grattis till snyggingen!

Va fina de är. Kul att se de "små" liven. Längtar tills mina är så stora, hoppas det blir väldigt snart eftersom jag redan har separationsångest!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
superläckra och söta! Så stora de är!!!
# 18: Maria, din Stig ÄR mycket mycket lovande! Vilka öron! Jag älskar honom!!
Det var kul att träffa också dej! Kanske vi ses igen på några utställingar i Sverige eller i Finland?? Och tar Mari med dej (men då behöver ni flyga..
)
Hmm, till Finland kan man också ta båten..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#22 Kan det vara så kanske att majsan inte gillar att åka båt? Tror jag har ett svagt minne om detta…

#19 Nä då jag är inte svartsjuk, bara orolig för kattnappare 
#22 Ja, skulle jag och Majsan komma med båt så får ni nog bära av oss båda. Gillar inte heller havet
Men på ett eller annat sätt så ska jag ta mig över och ställa i Finland, får väl kolla lite i ett wiskeyglas först
Men vad jag ska ge Majsan innan det vet jag inte…
Stig är bara sååå underbar och jag är så glad att få köpa honom, en underbar kille.
Det var kul att träffa dig också och hoppas vi gör det igen.
Söta är de!

Det är lugnt..Jag införskaffar ett lager med kex och mycket vit ost så kan jag nog ta mig över till Finland..
Fast jag skulle aldrig sova i en hytt under vattenytan så ligger det någon i sovsäck i en av livbåtarna på däck så är det jag..
Behöver jag säga att jag har manisk vattenskräck..föredrar mitt badkar..Jag går inte ut på en brygga och skulle aldrig sätta min fot i en sjö eller än mindre i ett hav…