Inatt kom bebbarna! på dygn 66

Grattis
vem är dem stolta föräldra?

Grattis till syrran Diesel och pappan Jumbo!
1# Hur är släktförhållandena när mamman är min syster och pappan är min pappa. Men dom är inte släkt med varandra.
Har jag blivit storsyrra eller tant?
Miau Elica
Vad härligt! Grattis till småttingarna! 
Grattis! Vad söta de är på bilden.
Grattis!!! säger Didi till favvosyrran Diesel! Hon hoppas att matte ska övertala husse att en till katt är precis vad vi behöver här hemma!
Hon längst ut till höger på bilden ser särskilt trevlig ut

Grattis till ljuvliga små "grodnosar"

Åååååh, en chokladsköldpadd och vit harlekin!!! Nästan min drömfärg!
GRATTIS! Jag kommer gärna upp och hjälper till med färgerna 

Har precis varit och tittat på dem, supersöta!!
Kan meddela att det också är en svartsköldpaddvit bicolour, chokladspotted och svartvit bicolour 
Grattis grattis! Supersöta ser de ut.

Grattis, härliga färger!
Blir kul att se när de blir större!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Grattis

Grattis! Såå söta
Grattis till kattungarna.
Stolt ägare till tre La permer

Det var en dramatisk natt, ett dygn efter förlossning började Diesel krysta igen, man kunde känna tydligt att det fanns en unge kvar,men det hände ingenting! Ringde desperat Anna, visste inte vad jag skulle ta mig till! Kl 5 i morse hade hon fått nog, sleten och ynklig hade hon iaf lyckats att få ut den ca 2 cm,sen var det totalstopp! Det var för torrt. Veterinären fick hjälpa till på traven med glidslem och händer, skönt att hon slapp operation! Kattungen var inte fullt utvecklad, med hål i magen. Den satt för långt upp. Det var ingenting att göra ngt åt, det bara blir så här ibland och det är inte troligt att det händer igen, Så grönt att fortsätta avel på henne iaf.
Idag är alla pigga, lilla familjen har återhämtat sig! Pust!!
Tack Anna för hjälpen
ps.S*LillOyhas Dixie Diesel och S*Gaohs Jumbo Red heter föräldrarna till de små sötisarna!
#15 Oj! Skönt att det gick vägen!
#15 Vilken hemsk natt ni måste haft! Skönt att det gick bra för mamma katt i alla fall.
ja då får man gratulera, dom är ju underbart söta 

Grattis till de små! Visst blir man en stolt hönsmamma när de där små kommer till världen? Hoppas på mååånga fler bilder sen när de växt på sig lite. (och innan också!
)
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#15 men jag gjorde ju ingenting, pratade mest med Ele och kände på magen 

Tackar
fler bilder på lillgrisarna kommer inom kort
….så fort jag får råd med nya batterier till kameran!!
Jo då Anna, kände mig panikslagen innan du kom upp….blev något lugnare sen
vilket gjorde att jag inte behövde stressa Diesel genom att springa runt planlöst och inte veta vad man ska göra
känns iaf skönt att veta att det finns någon som är mer erfaren en trappa ner…..iaf när det krisar. Även Ele tycker nog att det känns bra att du råkar ha samma adress, hon bor ju inte runt knuten direkt…(en sisådär 70 mil uppåt)
Grattis till sötnosarna!!
Pappa katt är verkligen en vacker och ståtlig herre! Jumbo har stulit mitt hjärta totalt!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

visst är Jumbo en trevlig kisse
en riktig charmör e han. Och fina ungar har han åxå!
#23 Hoppas jag också har möjligheten att få avnjuta några Jumbo bebbar inom en snar framtid!! 
Han har allt jag söker hos en kille!! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Men så jättefina små bebisar du fått.. Hjärtligt grattis från norr
jättejättesöta stort grattis till bäbisarna!!

Grattis!