Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 486 ggr
Leffe
0

Första dagen i augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar hur länge teven håller. Den är ju igång nästan dygnet runt. Tusan vad mycket OS det är.

Sköt om er

noir
0

Åh så trött!! Har varit skottlossning förra dygnet två gånger här i Eskilstuna. Polisen säger att man inte ska vara rädd då det handlar om en grupp som hör upp om nå knark Grejj. Har inte alla varit rädd förens igår kväll/natt. Få var det nått som lät pang pang pang flera gånger under en kortare period. Ett pang jag aldri hört och absolut skulle säga var ett vapen som avfyrades. Vart så rädd och höjde cdboken och hämta katterna. Visade sig nu att de var några checka personer som smällt smällare i området, enligt polisen. Hörde bilar som susade och en helikopter så igår natt trode jag verkligen att det var skottlossning i mitt område och sov gjorde jag inte… Ny ska jag till jobbet och försöka jobba till 16:00 Hur ska detta gå?

nakenkatt
0

#1 nej fy sjutton vad olustigt det måste kännas.Att det måste vara så här i dagens samhälle.Att man ska behöva vara rädd,och inte ens få känna sig trygg i hemmet.Hoppas de får tag i dem fort och aldrig släpper ut dem mer.

MrsCecilia
0

#1 Men usch!! Vad är det som händer med Sverige?

I dag är det första arbetsdagen och 1 år kvar till nästa semester. Denna sommar har gått fortare än någonsin.

MonicaLagerquist
0

Idag ska vi in och köpa kräftor för veckans fredagsmys med här boende barn och utflyttade barn blir en kräftskiva.

Den här sommaren har vi verkligen befäst fredagsmys i princip varje fredag har minst ett ofta två tre av de utflyttade barnen kommit hem och ätit och haft trevligt på fredagarna.

Hoppas att det håller i sig även nu när mörkret kommer.

Stolt ägare till tre La permer

Ulricah
0

#4 låter mysigt Glad

Leffe
0

#1 Ja inte blir man förvånad.

#2 Säg åt din gubbe att Indianerna är med i huvudartikeln på Speedway iFokus

noir
0

Uscha! Jag är inte rädd längre men det var bra obehagligt igår natt. Tänk vad människor i andra delar av världen går igenom och jag är livrädd pga "smällare"

nakenkatt
0

#6 jag ska visa honom speedway i focus.Vi stod där igår i ösregn vart genomblöta och åkte hem efter heat tio.trodde jag skulle frysa ihjäl.jag var där i jobbet och hade med mig tre brukare.men de tyckte vi hade jättekul.