27 juli
god fm,ja då var det fredag igen.Här i kumla är det väldigt varmt.Här hemma blir det lugnt idag,ska till djuraffären och köpa kattmat och ever clean det går fort åt.Tänkte ta det lugnt ikväll och hoppas den blir skön så man kan sitta ute och avnjuta något gott att äta.Det har ju ej varit så gott om de tillfällena iår tyvärr.katterna njuter verkligen av värmen i rastgården.jag hoppas ni får en trevlig fredag,en del av er går kanske på semester nu.
Jag har varit och köpt 102 kg kattsand. Solen skiner och det är varmt och skönt. Precis som jag trodde nu när OS börjar på teven.
Sköt om er
Vi har haft en produktiv dag - överklagat p-bot, städat ur lägenheten i Göteborg, kört sista grejerna till Skara och vaccinerat oss mot TBE. Nu ska vi strax få luta oss tillbaka i soffan framför OS-invigningen.
Ha en bra kväll!
Vi sitter här och myser i förtältet till husvagnen på campingplatsen i Borås. Middagen bestod av grillad fläskfilé, potatissallad och lite grönsaker. Det blev ett glas vin till maten för oss vuxna medan barnen festade med Pepsi.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld