Iris har blivit skannat
Sambon var hos veterinären med Iris, eftersom hon hade lite flytningar. Hon blev skannat och båda mamma och "barn" mår toppen. 4 st kunne dem se men det kunne vara fler som gömde sig. 4 st är dock precis vad vi hoppas på, det är en lagom stor kull för oss och Iris.
Vi fick med hem bilder på bebiserna, otroligt att man kan se dem så tydligen redan nu.

Vad roligt att ha fosterbilder på sina små! Man ser ju tydligt att det är en kattunge, trodde de skulle vara mer "oformliga" i det här stadiet av utveklingen. Verkligen jätteroligt att se!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#1 precis…. trodde det skulle vara små pluppar och inte nästan färdiga kattunger
Haha! Var tvungen att kolla två gånger för att fatta. Jag letade efter fyra små i bilden, men förstod sen att det bara var en - stor! Häftigt.

Vad spännande!
Å vad bra!!
Åh vad mysigt! 

Kattungarna utvecklas rätt så snabbt. Vet inte exakt vilken tid det är, men de är nästan färdigutvecklad vid väldigt tidiga ålder. Alltså i stora drag då. Allt är ju inte färdigt. Men vad jag förstår så är det små kattungar, typ stora som enkronor eller nåt… Eller ännu mindre. Men är ju förstås inte så färdigutvecklade att de kan leva utanför livmodern.
Vilken tur att alla mår bra, både mamma och bäbisar! Lycka till.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Oh, så kul att få se en bild! Spännande! Och skönt att de alla mår bra!

Så bra att allt är väl med mamma och bebisar..Det är ju bra att veta hur många det är..då vet man ju när honan är klar och man slipper undra om det är något kvar..Jag inbillar mig alltid att något är kvar och att det ska gå galet..
Skönt att allt är ok