Joss till salu igen
Lilla S*Jazz-Annas Joss St-One är till salu igen. Hon trivdes inte med att vara ensamkatt och har nu flyttat hem till mamsen igen. Hon vill gärna flytta till en familj med en kattkompis som hon kan leka med. Hon är en väldigt självständig och kavat tjej som har väldigt mycket att göra. "Flärparna" man river av Mjau-tetror eller mjölkpaket kan hon leka med hur länge som helst.
Hon är oddeyed och vit, hör alldeles utmärkt och är veterinärbesiktigad utan anmärkning (kommer att göras om vid flytt)
Fler bilder finns på http://www.jazz-annas.se

Ljuvlig, helt underbar, skulle matcha lilla Jack perfekt, men jag har ju redan 3 hemma…..

Hon som är så underbar!

Ja, det var jättetråkigt att det inte fungerade i nya hemmet
Förstår inte vad som hände egentligen… Men hon är ingen komplicerad katt och klarar nya miljöer galant! Vi "stresstestade" henne på hemvägen, hon fick stå ut med att vara i stugan en stund och sedan hemma hos faster och hon var supercool
Så jag hoppas att hon kommer att hitta en ny familj snart 
*Går med bestämda steg ur tråden och kastar många suktande blickar bakåt* 

Åh, en sån sötnos!! Jag blir ju kär i alla söta kattungar här! Inte bra…
Blev lite småkär i Joss redan förra gången hon diskuterades här på forumet. Så vackert med vita oddeye tycker jag. Men sambon tycker annorlunda. "inte hona, inte vit". typ.
så nu har vi två "bråkiga" hankastrater i vackert röda och cremefärgade nyanser istället!

#6 Så ni ska inte "bryta av" färgerna med en vit? Hon är en riktig busunge och väldigt rolig att titta på. Hon slänger sig i gardinerna och vet hur man klättrar upp på hatthyllan 
#7 Jag skulle gärna vilja, men vi har precis fått hem Hugin och bor dessutom ganska trångt, så det är tyvärr helt omöjligt. Jag hoppas verkligen att du hittar ett bra hem med kattkompisar till henne.
Har inte plats i min lya med idagsläget två barn, två katter, en hund, men ska ha en Cornish Rex så småningom. Hoppas du får ut henne till någon.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Hon finns fortfarande kvar
Mamma Ariel tycker hon är pest och pina just nu och hon behöver ett eget hem med en kattkompis.
Hon kommer inte att bli någon utställningensstjärna, men det kan ju inte alla bli! Men hon blir bara bättre och bättre för var dag 

Jag tycker det är jättemärkligt att hon inte hittat ett eget hem än, själv är jag så kär i henne så jag kan dö. Hon har något visst.
Hade jag bara haft plats hemma hade det inte varit något snack om saken, men vi (sambon) har satt en fyra-kattersspärr och den är redan uppnådd.
Lycka till med att hitta ett hem åt henne!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Ja hon är verkligen helt fantastisk! (Borde vara kö, hon har inte tre svansar eller ngt?) Jag kan annars byta mot en 16 årig skoltrött tonårsson?
En riktig hermelin bland katterna!

Hon är så fin och jag blir kattungesugen.Vad göra?

Hur har det gått för lilla Joss?

#14 Hon är fortfarande kvar här hemma och retar gallfebern på sina "mammor". En riktig retsticka är hon! 

Jag har faktiskt hennes bild som du har i inledningen som skärmsläckare, den är så cooool….. Synd att du inte nappade att byte mot tonårssonen…
Hoppas det går bra.

#16 Vad kul att du har henne som skärmsläckare!
Joss är själv väldigt dataintresserad så jag tror hon uppskattar det!